صدور بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار مجوز در درگاه ملی مجوزها

طبق آخرین آمارهای ارائه شده از سوی درگاه ملی مجوزها میزان مجوزهای صادره از این درگاه به ۶ میلیون و ۴۹۳ هزار فقره رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صدور مجوز برای کسب‌وکارها یکی از اصلی ترین معضلات در حوزه اشتغال به شمار می‌رود که در سال‌های گذشته بسیاری از دستگاه‌ها در قالب امضاهای طلایی اقدام به ارائه مجوزهایی می‌کردند که همین امر برای بسیاری از دلالان و سوداگران تبدیل به یک بازار و کسب‌وکار پر رونق شده بود.

بر اساس این گزارش طبق آخرین آمارهای اعلام شده از درگاه ملی مجوزها تاکنون از این درگاه ۶ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۴۹۶ مجوز صادر شده و ۱۹۱ هزار و ۴۵۶ مجوز هم از طریق این درگاه در دست بررسی است.

گفتنی است پیش از این امیر سیاح، رئیس سابق مرکز بهبود محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که به‌هیچ‌عنوان دیگر با تکمیل سامانه درگاه ملی مجوزها اجازه صدور امضاهای طلایی را نخواهیم داد و اگر دستگاهی هم به درگاه ملی مجوزها متصل نشود ظرف یک ماه مجوزها به‌طور خودکار صادر خواهد شد.

حال امیدوار هستیم با تکمیل این سامانه شاهد اتصال دستگاه‌هایی که باقی مانده‌اند باشیم در غیر این صورت طبق قانون مجوزهای کسب‌وکار به صورت خودکار صادر خواهد شد.

کد خبر 799947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.