پروژه مشارکتی «خورشیدشهر» محرک توسعه منطقه ۱۵ اصفهان است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در بازدید از پروژه مشارکتی خورشید شهر در منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر گفت: این پروژه مشارکتی با شاخص‌هایی همچون موقعیت ویژه مکانی و مطالعات جمعیتی منطقه مورد بررسی قرار گرفته و محرک توسعه این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید از پروژه مشارکتی «خورشید شهر» در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مجموعه تجاری، اداری و مبلمان شهری خورشید شهر موسوم به «خان» یکی از پروژه‌های مشارکتی فاخر این منطقه قلمداد می‌شود که با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و زیربنای ۲۱ هزار و ۴۱۵ متر مربع در حال تکمیل است.

وی با اشاره به ابعاد این پروژه افزود: پروژه تجاری، اداری، پارکینگ عمومی و مبلمان شهری «خورشید شهر» به‌لحاظ ارزش ریالی، همچنین به دلیل وسعت زمین و زیربنا، بزرگترین پروژه منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به‌شمار می‌رود که به‌منظور تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مقرر شد، موانع پیش‌روی آن رفع و هرچه سریع‌تر آماده بهره‌برداری شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه که در یکی از پرترددترین معابر خوراسگان و در نزدیکی مجموعه عمارت تاریخی خان قرار دارد، با شاخص‌هایی همچون موقعیت ویژه مکانی، مطالعات جمعیتی منطقه، ویژگی‌ها و کاربری‌های تجاری، سبک زندگی شهروندان، دسترسی از طریق شریان‌های اصلی و تطابق با ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری این کلان‌شهر مورد بررسی قرار گرفته و با لحاظ این ویژگی‌ها پروژه‌ای ارزشمند در این منطقه از شهر اجرا شده است.

پروژه مشارکتی «خورشیدشهر» محرک توسعه منطقه ۱۵ اصفهان است

پروژه «خورشید شهر» با ظرفیت ۴۰۰ جای پارک خودرو معضل ترافیک در خیابان ابوذر را رفع می‌کند

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان نیز در این بازدید اظهار کرد: احداث این پروژه با استقبال و بازخوردهای اجتماعی خوبی از سوی شهروندان منطقه روبه‌رو شده است.

وی با تاکید بر حمایت مدیریت شهری از توسعه پروژه‌های مشارکتی افزود: بدون‌شک سرعت پیشرفت پروژه‌ها و پویایی آن‌ها با مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه تأثیر قابل توجهی بر کاهش میزان ترافیک منطقه دارد، تصریح کرد: پروژه خورشید شهر دارای حدود ۴۰۰ جای پارک خودرو است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن، معضل حمل‌ونقل شهروندان و ترافیک خیابان ابوذر نیز برطرف شود.

پروژه مشارکتی «خورشیدشهر» محرک توسعه منطقه ۱۵ اصفهان است

به گزارش ایمنا، در بازدید مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پروژه مشارکتی خورشید شهر بر ضرورت رفع موانع و تسهیل در اجرای این پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۵ تاکید شد.

کد خبر 799927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.