اجرای ۴۴۷۶ تن آسفالت در مناطق پانزده‌گانه اصفهان‌

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۴۴۷۶ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های آسفالت در مناطق مختلف شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۴۴۷۶ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه کلان‌شهر اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به ۶۰۷ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: این حجم شامل روکش آسفالت و اجرای آسفالت در خیابان صاحب روضات می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۳۰۱ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۳ تاکید کرد: این میزان آسفالت برای اجرا در خیابان شهید آیت‌الله مدرس استفاده شده است.

رحمتی گفت: در منطقه ۷ شهرداری اصفهان در قالب عملیات آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت در خیابان ۱۵ خرداد، ۴۰۳ تن آسفالت استفاده شده است.

وی ادامه داد: در محدوده منطقه ۸ شهرداری اصفهان، حجم ۸۰۵ تنی برای عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت در چهارراه شهید باهنر استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ۶۰۵ تن آسفالت در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: این حجم از آسفالت در خیابان مقداد اول استفاده شده است.

رحمتی بیان کرد: طی هفته گذشته، ۱۷۵۵ تن آسفالت در پروژه‌های در دست احداث سازمان شامل پروژه امام خمینی (ره) و پروژه‌های رینگ چهارم حفاظتی اجرا شد.

کد خبر 799905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.