پیشرفت ۵۰ درصدی احداث سالن ورزشی بانوان فروغی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث سالن سرپوشیده بانوان فروغی واقع در فرهنگسرای شهید احمد فروغی با مساحت ۲۸۰ مترمربع و هزینه ۵۸ میلیارد ریال با تکمیل سقف بتنی ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث ورزشگاه فروغی اظهار کرد: یکی از راه‌های سلامت جامعه، سلامت خانواده است، بنابراین فراهم کردن مکان و تسهیلات ورزش برای مادران موجب شده است که اعضای خانواده به ورزش روی آورند و سلامت خانواده و در پی آن سلامت جامعه را تضمین کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در خیابان فروغی فرهنگسرایی با همین نام وجود دارد و همواره با استقبال بالایی از شهروندان همراه است، ورزش بانوان در همان محیط فرهنگسرا اجرا می‌شود که محیط آن را با مشکل مواجه کرده است، بنابراین مقرر شد با احداث سالن ورزشی، این فرهنگسرا با افزایش فضاهای آموزشی بهتر در خدمت شهروندان قرار گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی سالن ورزشی بانوان فروغی عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی در خصوص احداث سالن ورزشی مخصوص بانوان، فضایی با مساحت ۲۸۰ مترمربع به این سالن اختصاص داده شد که پس از طراحی در دستور کار این منطقه قرار گرفت و عملیات اجرای فونداسیون، ستون و سقف آن انجام شد.

محمدحسینی تصریح کرد: سالن ورزشی بانوان فروغی مخصوص ورزش‌های هوازی و رزمی است که هزینه احداث آن بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال بوده است و تا ۳ ماه آینده در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 799702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.