رمپ جدید پل امام خمینی(ره) به‌زودی افتتاح می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه رمپ خروجی جدیدی روی پل امام خمینی (ره) احداث شده است تا شهروندان پیش از رسیدن به خیابان شریف از پل استفاده کنند و به مقاصد خود دسترسی داشته باشند، گفت: این پروژه به‌زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ویکم مهر_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: در حال حاضر حال شهر خوب است و همچون یک موجود زنده گاهی شاد و گاهی متأثر از اتفاقات و رخدادها است.

وی با اشاره به برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان طی هفته گذشته در اصفهان افزود: این جشنواره به خوبی برگزار شد، البته به دلیل شرایط خاص کشور و جشن‌های شهری، ابعاد شهری جشنواره کاهش پیدا کرد، اما بخش حرفه‌ای و فنی آن به‌طور کامل و موفق برگزار شد و حدود ۱۶۰۰ کودک و نوجوان به‌عنوان داوران بخش کودکان و نوجوانان همکاری داشتند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در جشنواره سال جاری سینماها نسبت به سال‌های گذشته فوق‌العاده مورد استقبال قرار گرفت و سالن‌ها مملو از جمعیت بود، حتی بعضی مواقع مجبور شدیم صندلی‌هایی را برای خانواده‌ها اضافه کنیم، زیرا بسیاری از خانواده‌ها تمایل داشتند که حتی تا ساعات پایانی شب در سینما حضور داشته باشند و این استقبال خوب نشان‌دهنده سرزندگی و پویایی شهر بود.

قاسم‌زاده با اشاره به کشف پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان گفت: به احتمال زیاد هفته جاری مراسم تشییع پیکر این شهید برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید نیلفروشان یکی از شهدای برجسته به‌لحاظ شخصیت فردی، اخلاقی، مهارت و اطلاعات نظامی بود، هرچند که همچون بسیاری از سرداران کشور میان مردم چندان شناخته شده نبود، ادامه داد: این شهید والامقام متعلق به خانواده‌ای اصیل بود؛ پدر او از بازاریان خوش نام اصفهان و مورد احترام تمام کسبه و بازار اصفهان است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: روز تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان باید به این شهید عزیز ادای احترام کنیم تا پیام این مراسم به کسانی که به اشتباه گمان می‌کنند با شهادت سرداران مردم ما ناامید نمی‌شوند، رسانده شود که شهادت فرماندهان مردم ما را ناامید نخواهد کرد و در مسیر مبارزه با دشمنان استوار هستند.

قاسم‌زاده گفت: یکی از مشکلاتی که در غرب اصفهان داشتیم، مربوط به خیابان دو طبقه امام خمینی (ره) بود، زیرا شهروندانی که قصد عبور از میدان استقلال به سمت خیابان شریف، رهنان یا خانه اصفهان را داشتند، مجبور بودند مسیری طولانی را طی کنند؛ برای رفع این مشکل، رمپ خروجی جدیدی روی پل امام خمینی (ره) احداث شده است تا شهروندان پیش از رسیدن به خیابان شریف از پل استفاده کنند و به مقاصد خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: این پل از نظر پدافند غیرعامل مشکلاتی داشت و اگر حادثه‌ای روی پل رخ می‌داد، دسترسی به آن دشوار بود، اما با احداث این رمپ خروجی، در صورت بروز حادثه، پل به سرعت تخلیه خواهد شد و دسترسی خودروهای امدادی به نقطه حادثه تسهیل می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: افتتاح رسمی رمپ خروجی جدید پل امام خمینی (ره) طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 799611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.