دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود که یکی از کارها برگزاری اجلاسیه و یادواره‌های مختلف در این راستا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _جمعه بیستم مهر_ در جلسه شورای ورزش آذربایجان‌غربی با تبریک هفته تربیت‌بدنی و هفته پارالمپیک در آستانه فرا رسیدن مناسبت‌های این دو هفته اظهار کرد: امیدواریم که این ایام روزهای خوبی برای ورزش استان آذربایجان‌غربی باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ارائه شده توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان در رابطه با اقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر افزود: در بحث شاخص‌های ورزش استان وضعیت ما وضعیت مناسبی نبود و در شرایط خوبی قرار نداشته و نیازمند یک حرکت و توجه ویژه‌ای در این خصوص بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با تدبیر مقام عالی استان و عنایت و توجه ایشان به این حوزه در سفرهای شهرستانی استاندار یکی از محورهای مورد توجه، حوزه زیرساخت‌های ورزش استان بود که در تمام ۲۰ شهرستان استان پروژه‌های ورزشی تعریف و افتتاح کردیم.

ابراهیمی ادامه داد: در طول سه سال سطح زیر ساخت‌های حوزه ورزش و جوانان را ارتقا داده‌ایم، چنانچه در مناطق دور دست روستایی و نقاط صفر مرزی طرح‌های ورزشی با کیفیت بالا و در سطح شهری افتتاح شده است.

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: در رابطه با برنامه‌ها و مسابقات ورزشی بیشترین اتفاقات ورزشی را میزبانی کردیم که از نظر سطح برگزاری و میزبانی مورد تأیید تمامی مسئولین کشوری قرار گرفت که نمونه آن مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود که از تمامی کسانی که در اجرای بهتر این برنامه‌ها ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز این اندازه مسابقات و برنامه‌های مختلف در سطح استان برگزار می‌شود، در سایه توجه ویژه به زیرساخت‌ها است و مطمئن هستیم که ظرفیت آذربایجان‌غربی خیلی بیشتر از این بوده و ان‌شاءالله با تدبیر استاندار و مسئولین این رشد و ظرفیت ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برای هفته تربیت‌بدنی بیش از هزار و ۱۵۰ برنامه پیش‌بینی شده که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان تمام این برنامه‌ها را به مرحله اجرا می‌رسانیم.

ابراهیمی اظهار کرد: بحث اجلاسیه شهید شاخص ورزش کشور بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی تاکید کرد: ما در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی را خواهیم داشت که یکی از کارها برگزاری اجلاسیه و یادواره‌های مختلف بوده که بخشی از کنگره ۱۲ هزار شهید استان است‌.

ابراهیمی عنوان کرد: باید اجلاسیه ((شهید شبان)) شهید شاخص ورزش کشور را با کار گروهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی برگزار کنیم و این شهید را به جوانان بشناسانیم تا اجلاسیه‌ای در شأن و منزلت شهید شبان و شهدای استان داشته باشیم.

کد خبر 799519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.