عملیات وعده صادق ۲ شاهرگ رژیم غاصب را مورد هدف قرار داد

امام جمعه چادگان گفت: در عملیات وعده صادق ۲ شاهرگ حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم که این همان اصل بازدارندگی است و نشان دادیم که تا چه اندازه آسیب‌پذیر و شکننده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی ظهر امروز_ جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: در ایام سالگرد طوفان‌الاقصی هستیم؛ آن حادثه‌ای که حمله پیش‌دستانه و غافلگیرکننده برای رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ ضربه‌های اساسی بر پیکره بی رمق‌شده رژیم صهیونیستی بود و خودشان درصدد انکار این موضوع برآمدند، درحالی‌که رسانه‌ها بازتاب دادند و مردم به صورت زنده دیدند که موشک‌ها به درستی و به هدف اصابت کردند.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: در این عملیات دو پایگاه هوایی مهم رژیم غاصب صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته شد و می‌دانیم که تمام اقتدار پوشالی این رژیم به نیروی هوایی است و اگر نیروی هوایی را از آن بگیریم چیزی برایش باقی نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی گفت: این رژیم غاصب پیشرفته‌ترین هواپیماهای آمریکایی را در این پایگاه نگهداری می‌کند که در عملیات وعده صادق ۲ شاهرگ حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم و این همان اصل بازدارندگی است.

وی تاکید کرد: عملاً با این حرکت، رژیم غاصب را فلج کردیم و نشان دادیم که اگر بخواهیم آن‌ها را هدف قرار دهیم، محکم‌تر هم خواهیم زد و تا چه اندازه آسیب‌پذیر و شکننده است که مکمل آن هم خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته که عزت‌آفرین و اقتدار بخش بود.

امام جمعه چادگان بیان کرد: هرچقدر که اقتدار آن‌ها پوشالی و نمادین بود که مورد هدف قرار دادیم، نمازجمعه هفته گذشته یک قدرت واقعی را به دنیا نشان داد ونشان از قدرت و پشتوانه انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: وقتی که دشمن به پناهگاه خود رفته، رهبر معظم انقلاب با آن شجاعت و آرامش سه روز بعد از عملیات وعده صادق خطبه می‌خواند و این پیام شجاعت و اقتدار ایران را برای دنیا نشان داد و دنیا هم این پیام را به خوبی دریافت کرد.

وی اضافه کرد: وزیر امور خارجه ما در بدترین شرایط وارد بیروت شد و با وجود تهدیدها هواپیمای وزیر خارجه ما با اقتدار و صلابت در فرودگاه بیروت فرود می‌آید و این نشان از قدرت، اقتدار و بازدارندگی دارد.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: تمام این موارد نشان می‌دهد جامعه‌ای که پشت ولی‌فقیه خود باشد و حمایت کند، بازدارندگی و امنیت را شکل می‌دهد و امروزه سه ضلع میدان، دیپلماسی و رسانه همزمان و هم‌جهت با هم در جبهه مقاومت عمل می‌کنند که از وزیر امور خارجه کمال تشکر را داریم.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: طوفان‌الاقصی رژیم جعلی را ۷۰ سال به عقب برگرداند و همه می‌دانیم که این رژیم در طی سال‌ها چه تجاوزها، غارت‌گری‌ها و ویرانگری خانه‌ها را مرتکب شده و اگر حزب‌الله وارد نمی‌شد تمام این موارد برایش پیش می‌آمد.

وی تصریح کرد: این یک ابتکار عمل از سوی جبهه مقاومت بود و نشان داد که او تعیین‌کننده است و سه رکن اصلی رژیم غاصب که توسط بن‌گوریون ترسیم شده بود، فروریخته و پیروزی حزب‌الله مهم است.

امام جمعه چادگان گفت: گزارشگر معروف انگلیسی در طی یکی از گزارش‌های خود تاکید کرد که امروز در رژیم غاصب صهیونیستی ترس و ناامیدی غالب است و عده زیادی به فکر مهاجرت هستند و شرایط بسیار بدی بر آن‌ها حاکم است.

کد خبر 799448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.