ثبت‌نام در مسابقه بین‌المللی «ستارگان درخشان» تا ۳۰ مهر ادامه دارد

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه بین‌المللی «ستارگان درخشان» با محوریت طراحی نمادهای شهری یادبود شهدا و دفاع مقدس خبر داد و گفت: ثبت نام در این مسابقه تا سی‌ام مهر سال جاری ادامه دارد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مسابقه بین‌المللی «ستارگان درخشان» اظهار کرد: این مسابقه در راستای بزرگداشت مقام شهدا برگزار می‌شود و به درخواست استانداری و کمیته فضاسازی شهری، تلاش شده است که سطح این مسابقه به‌ویژه برای اجرا در شهرستان‌های مختلف استان ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه شهروندان شهرستان‌های مختلف استان اصفهان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و از نتایج آن بهره‌مند شوند، افزود: مجموعه‌ای از داوران حرفه‌ای به همراه نمایندگان حوزه کارفرمایی استانداری و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برگزاری این مسابقه را هدایت می‌کنند، همچنین این مسابقه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و هدف این است که با توجه به ابعاد بین‌المللی، طراحان و معمارانی از کشورهای منطقه همچون لبنان و شهرهای خواهرخوانده نیز در آن شرکت کنند.

ثبت‌نام در مسابقه بین‌المللی «ستارگان درخشان» تا ۳۰ مهر ادامه دارد

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: زمان ثبت نام برای شرکت در مسابقه تا سی‌ام مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد و در صورتی که تعداد آثار دریافتی به حد قابل قبولی نرسد، احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام وجود دارد؛ پس از دریافت آثار، تمام طرح‌ها بدون نام و به‌طور ناشناس توسط داوران ارزیابی می‌شود و در نهایت نفرات برتر مشخص خواهند شد.

نصوحی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: نفر اول ۷۵ میلیون تومان، نفر دوم ۶۰ میلیون تومان، نفر سوم ۵۰ میلیون تومان، نفر چهارم ۴۰ میلیون تومان و نفر پنجم ۳۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد، همچنین برای ۱۰ اثر برگزیده دیگر، هر کدام ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اهمیت این مسابقه برای بزرگداشت شهدا، افزود: امیدواریم طرح‌هایی با کیفیت بالا دریافت کنیم تا از آن‌ها برای تجلیل از مقام شهدا که مدیون آن‌ها هستیم، بهره‌برداری شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در مسابقه بین‌المللی «ستارگان درخشان» از طریق سایت my.isfahan.ir/yadbood انجام می‌شود.

کد خبر 799315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.