سینماگران پای‌کار روایتگری نسل‌کشی غزه بیایند

رئیس سازمان سینمایی گفت:از تمام سینماگران با هر نگاهی می‌خواهم در بحث غزه سکوت نکنند، همه پای‌کار بیایند و درباره نسل‌کشی که در حال رقم خوردن است روایتگری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد خزاعی امشب _پنجشنبه نوزدهم مهر_ در مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خوشحالم که در واپسین روزهای مسئولیتم در خدمت شما هستم، جشنواره باشکوهی در این روزها برگزار شد و رکوردهای جدید را ثبت کرد.

وی افزود: استقبال زیادی که باعث شد سانس‌های فوق‌العاده را شاهد باشیم و برخی آثار برای اولین بار نمایش داده شد. همچنین حوزه بین‌الملل مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه همچنین حوزه بین‌الملل که بسیار بسیار مورد استقبال مهمانان خارجی قرار گرفت، گفت: شرکت‌کنندگان و فیلم‌سازان حدود ۶۰ کشور آثار کودک و نوجوان در این جشنواره ارسال کرده بودند.

خزاعی عنوان کرد: قابل اهمیت است مدیریت شهری نیز همراه ما بودند تا امروز بتوانیم شاهد مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان باشیم؛ در ۳۰ کشور دنیا ما آثار حوزه پویانمایی را به راه انداختیم و بر این استس با به‌کار بردن فناوری‌های جدید می‌توان به نتایج خوبی رسید.

وی تاکید کرد: این جشنواره سال‌های سال فراز و نشیب فراوانی را طی کرد اما این روزها شاهد برگزاری استاندارد آن هستیم.

رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر انجام وظیفه هنرمندان در مسئله غزه و فلسطین خاطرنشان کرد: از تمام سینماگران با هر نگاهی می‌خواهم در بحث غزه سکوت نکنند، همه پای‌کار بیایند و درباره نسل‌کشی که در حال رقم خوردن است روایتگری کنند.

کد خبر 799305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.