اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری قربانعلی کریمی امروز _پنجشنبه نوزدهم مهر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دبیر خانه کنگره ملی شهدا دانشجو معلم از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده در ابتدا ۳۷ شهید دانشجومعلم در استان شناسایی شده بود که با بررسی مدارک و گرفتن تأییدیه‌های گوناگون تعداد این شهدا به تعداد ۵۷ شهید افزایش یافت.

وی افزود: پس از پشت سر گذاشتن ۹ گام و برگزاری ۱۱ یادواره در سطح پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای این اجلاسیه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و از سه جلد کتاب، سند لاله‌های شهدای دانشجومعلم استان و دو قطعه سرود تولیدی در برنامه رونمایی می‌شود.

کریمی با بیان این‌که دبیرخانه کنگره شهدا دانشجومعلم به دنبال ایجاد آثار متنوع در رابطه با این شهدا است، ادامه داد: شهید غلامرضا طادی و شهید بهزاد مهری دو شهید دانشجومعلم استان هستند و در رابطه با این دو شهید در این اجلاسیه دو جلد کتاب رونمایی می‌شود، همچنین ساخت مستند شهدای دانشجومعلم استان در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پایان این نشست از پوستر این اجلاسیه رونمایی شد.

اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

کد خبر 799227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.