اصفهان با زاینده‌رود زنده است/ اتفاقات خوبی برای جاری شدن آب در پیش است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان از اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب در زاینده‌رود خبر داد و گفت: اصفهان زنده می‌ماند در صورتی که زاینده‌رود آن زنده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امشب _چهارشنبه هجدهم مهر_ به مناسبت روز زاینده‌رود در جمع اساتید و فعالان محیط‌زیست اظهار کرد: اصفهان زنده می‌ماند در صورتی که زاینده رود آن زنده باشد.

وی افزود: امیدواریم تلاش‌ها و اقدامات خوبی که پس از گذشت دو دهه در این دوران انجام شده است، امیدآفرینی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: به لطف خدا با تلاش‌های صورت گرفته امیدوار هستیم اقدامات انجام شده به زودی ثمر دهد و نیاز است مردم و فعالان حوزه محیط‌زیست از این فعالیت‌ها حمایت کنند.

نادرالاصلی با اشاره به طرح انتقال آب ادامه داد: در حدود یک سال اخیر اتفاقات خوبی برای طرح انتقال آب جنوب استان اصفهان با نگرش به سهم اصفهان و شهرهای مسیر رودخانه رقم خورد و در تلاش هستیم آب با کیفیت را در رودخانه به جریان بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از فعالان و مسئولان حوزه محیط‌زیست و حوزه کشاورزی از این طرح بازدید کردند، خاطرنشان کرد: در مدت زمان کمتر از یک سال می‌توان اقداماتی درخور شأن مردم اصفهان انجام داد و نتایج بسیار خوبی را از آن دریافت کرد.

عضو شورای شهر اصفهان اضافه کرد: اگر مطالبه مسئولان و فعالان محیط‌زیست واحد و یکسان باشد، با وجود خیل عظیم مردم فهیم و نجیب اصفهان، می‌توانیم حق مردم اصفهان را استیفاء کنید؛ همچنین مردم و فعالان این حوزه مطالبه‌گر باشند و مسائل مربوطه را پیگیری کنند و مطمئن باشید اتفاقات بسیار خوبی در آینده نزدیک برای جاری شدن زاینده‌رود در پیش است.

کد خبر 799022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.