برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان« فردخت» در لرستان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و دانش بنیان« فردخت» در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _چهارشنبه هجدهم مهر _ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت توجه به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: تاکنون چهار دوره جشنواره فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت» برگرفته از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در کشور برگزار شده است و نخستین دوره این رویداد در لرستان نیز آبان سال‌جاری به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: مقالات، آثار و طرح‌ها با هدف کشف استعداد و نوآوری‌ها به دبیرخانه ارسال شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهر ارسال کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: جامعه هدف این جشنواره، سازمان فنی‌وحرفه‌ای، آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولیدی‌ها است که جوایز نفیسی به برترین‌ها اهدا و آثار آنها به سطح ملی راه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: جشنواره «فردخت» از هشتم تا دهم آبان با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب در لباس بانوان برگزار می‌شود.

کد خبر 798882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.