شرکت پیمانکار خدمات شهری دهدشت خلع ید شد

شهردار دهدشت از خلع ید پیمانکار خدمات شهری این شهر به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خسرو دیدار امروز_ چهارشنبه هجدهم مهر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال مشکلات ایجاد شده در خدمات شهری دهدشت، شهرداری این شهر پیمانکار خدمات شهری را خلع کرد.

وی افزود: این تصمیم پس از آن گرفته شد که پیمانکار، باوجود دریافت تذکرات متعدد از سوی شهرداری، برای مدت سه روز تمام فعالیت‌های خود را به حالت تعطیل درآورد و از نظافت شهر و جمع‌آوری زباله‌ها هیچ‌گونه اقدامی انجام نداد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه در روزهای گذشته، بسیاری از شهروندان دهدشت از وضعیت نابه‌سامان جمع‌آوری زباله و آلودگی در سطح شهر ابراز نارضایتی کرده و به شهرداری اعتراض کرده بودند، گفت: این تعطیلی غیرموجه و بی‌توجهی به نیازهای شهروندان موجب شد که شهرداری وارد عمل شود و پیمانکار را از ادامه فعالیت برکنار کند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری دهدشت در بیانیه‌ای اعلام کردند که این پیمانکار پیش‌تر چندین بار اخطار دریافت کرده بود اما با وجود این اخطارها به تعهدات خود عمل نکرد، در نتیجه، شهرداری برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان، اقدام به خلع پیمانکار و شروع فرآیند انتخاب پیمانکار جدید کرده‌است.

دیدار خاطرنشان کرد: شهرداری دهدشت ضمن تأیید این تصمیم از شهروندان خواسته است که صبور باشند و تأکید کرده است که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نظم و بهبود وضعیت خدمات شهری به کار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرداری دهدشت به‌زودی با همکاری نیروهای جدید و موقت، عملیات پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله‌ها را از سر خواهد گرفت تا وضعیت شهر به حالت عادی بازگردد.

کد خبر 798774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.