بیداری جبهه مقاومت تفکر «از نیل تا فرات» را نابود کرد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: آمریکایی‌ها برای ساختن اسرائیلی از نیل تا فرات تلاش می‌کردند، اما این تفکر توسعه و گسترش نیافت، بلکه در مقابل جریان بیداری جبهه مقاومت از بین رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) اظهار کرد: در فلسطین اشغالی سالیان سال است که دستگاه استکبار جهانی برای یک هویت غیرحقیقی تلاش می‌کند تا آن را زنده نگه دارد.

وی اضافه کرد: در حالی که نه سرزمین متعلق به اوست و نه ساکنان این سرزمین حق حاکمیت آن را دارند و نه ایدئولوژی خیالی که برای خود ساخته‌اند، متعلق به آنجاست. بلکه همه جعل و دروغ است. اما ملت فلسطین برای اینکه حقیقت متعلق به آنهاست، سرزمین مال آنهاست و آنها حق حاکمیت بر آن سرزمین را دارند و تاب و تحمل ظلم را نداشتند، به میدان آمدند.

افسانه اسرائیل شکست

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه امروز همه ملت‌های جهان می‌دانند حقیقت چیزی نیست که در رسانه‌های دروغین غربی گفته می‌شود، گفت: حقیقت فلسطین، مردم غزه و لبنان است. حقیقت مردم ضاحیه بیروت، یمن و ملت‌های مسلمان غرب آسیا در جبهه مقاومت است و روشن است که ملت بزرگ ایران با امامشان ۴۶ سال این حرف روشن تاریخ را گفتند.

سردار رفیعی آتانی افزود: درست در زمانی که سران آلمان از رژیم غاصب اسرائیل و سرانش عذرخواهی می‌کنند که مردمشان از آنها در راستای مواضع اسرائیل تبعیت نمی‌کنند، مردم آلمان فریاد می‌زنند که حق با فلسطین و غزه است. بر کدام مردمشان حکومت می‌کنند و بر کدام فهم مردمشان حرکت می‌کنند؟ حتی با مردم خودشان و با بشریت بیگانه هستند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پادگانی با تمام خصوصیات یک پادگان نظامی ساختند، دور خودشان دیوارهای بلند با موانع متفاوت به ارتفاع ۱۲ متر ساختند تا از مواضع خودشان در آن سرزمین‌های اشغالی حفاظت کنند. اما مجاهدان در جبهه مقاومت حماسه خلق کردند و افسانه شکست‌ناپذیری آنها را شکستند و آرزوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را به قبرستان بردند.

تنفس مصنوعی آمریکا هم تمام می‌شود

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به نقشه آمریکایی‌ها برای ساختن خاورمیانه جدید تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای ساختن اسرائیلی از نیل تا فرات تلاش می‌کردند، اما این تفکر توسعه و گسترش نیافت، بلکه در مقابل جریان بیداری جبهه مقاومت از بین رفت و اما امروز میدان مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت و بیداری اسلامی به گستره از نیل تا فرات رسیده است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: آمریکا مجبور شد این پادگان نظامی کوچک را برای نفس‌های آخرش تجهیز کند، اما تنفس مصنوعی آمریکا هم تمام می‌شود و دستاویزهای نجاتش از بین می‌رود. دیگر هواپیماهای مجهزش که موجب کشتار انسان‌های بی‌گناه شده هم نمی‌تواند نجاتش دهد.

وی ادامه داد: اسرائیل تمام می‌شود و همین امروز هم به ۷۶ سال قبل برگشته و گویا وجود ندارد. اسرائیل باید در سن ۷۶ سالگی به ثبات و قدرت می‌رسید، اما امروز احمق‌های اسرائیل می‌گویند؛ ما دیگر فقط برای بقای خودمان می‌جنگیم.

مردم لبنان پشتیبان جبهه مقاومت است

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با یادآوری اینکه اسرائیل تا چند سال پیش برای گسترش از نیل تا فرات می‌جنگیدند و امروز برای بقای خودشان می‌جنگند، گفت: این نشانه قدرت جبهه مقاومت است و مقام معظم رهبری نیز در نمازجمعه نصر فرمودند حماس و طوفان الاقصی اسرائیل را به ۷۶ سال قبل برگرداند.

سردار رفیعی آتانی افزود: اسرائیلی‌ها ۳۲ سال پیش با ترور شهید سیدعباس موسوی دبیرکل وقت حزب الله لبنان به خودشان وعده دادند که جنگ زمینی حزب الله با آنها تمام شد. اما سید دیگری به عنوان مسئول حزب الله لبنان به میدان آمد و آمریکا را از بیروت بیرون کرد. مناطق اشغالی جنوب لبنان را به دلیل عملیات‌های انتحاری که بر علیه نیروهای اسرائیلی انجام می‌شد، تخلیه کردند.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز حزب الله تجربه نبرد آن روزها را دارد، ادامه داد: نسل باتجربه میادین متفاوت نبرد با اسرائیل امروز در جنوب لبنان مستقر و مردم مقاوم لبنان پشت سر این نسل ایستاده است. اسرائیل با چهارمین ارتش مکانیزه دنیا هر چه تلاش می‌کند با تانک مرکاوایش وارد سرزمین لبنان شود، تا امروز میسر نشد و با تلفات یا متوقف شد و یا عقب‌نشینی کرد.

شهید سیدحسن نصرالله یک مکتب شد

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه سخنانش درباره شخصیت و جایگاه شهید سیدحسن نصرالله هم بیان کرد: سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود. سیدحسن نصرالله مدبر و رهبر سیاسی بود و ۳۰ سال با تدبیر در این میدان جنگید و حزب‌الله لبنان را در میدانی حقیقی ارتقا داد و بزرگش کرد. تربیت یافتگان کلاس او امروز صاحبان این حماسه بزرگ هستند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: امروز شهید سیدحسن نصرالله با همه حرف‌های عملی و میدانی‌اش به یک مکتب تبدیل شده است. او شهید قدس است و در این میدان نبرد برای حمایت از فلسطین، غزه و حماس به میدان آمد. احساساتی نمی‌شویم، بلکه به سراغ منطق، راه و استمرار عمل این شهید قدس می‌رویم.

وی ادامه داد: راه مقاومت همچنان وجود دارد و در این راه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله راهنما و راهبر ما هستند و در نهایت ما با رهبری مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ قرار داریم.

کد خبر 798730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    0 0
    زنده باد سپاه مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار جهان هستین