زیرساخت امنیت، ایمان مردم است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید برای امنیت سرمایه‌گذاری کرد گفت: زیرساخت امنیت ایمان مردم است و برای افزایش امنیت باید نگاه دینی مردم را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز _‌سه‌شنبه هفدهم مهر_ در دیدار با تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: شما جوانمردان این مملکت، آبروی نظام و دین، امید دل مردم و امید رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستید.

وی افزود: شما موفقیت‌های زیادی در دفاع از امنیت مردم و دفاع از حیثیت نظام و مملکت داشته‌اید. شما دائم در خوف و خطر هستید، یعنی هم جانتان را به خطر می‌اندازید و هم با زبانتان کاری می‌کنید که آدم‌های فریب‌خورده به راه راست هدایت شوند و دست از شرارت بردارند و عامل اجانب نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه شاید اگر هر کدام از شما به جای خدمت در این سازمان به شغل دیگری اشتغال پیدا می‌کردید، درآمد بیشتری داشتید، خاطرنشان کرد: اما تمایل داشتید در راه امنیت مردم قدم بردارید و اینها همه جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

عابدینی اضافه کرد: اگر هر کاری کنیم که نزد خدا ثبت نشود، این بیگاری است، اما اگر خدا کار ما را قبول کند، تبدیل به سرمایه دنیا و آخرت ما می‌شود و برای ما عزت و آبرو به ارمغان می‌آورد و باعث نورانیت قبر و قیامت ما می‌شود.

وی ادامه داد: شما وقتی به‌خاطر خدا کار می‌کنید، تشویق امیرالمؤمنین (ع) شامل حالتان می‌شود که فرمودند جهاد دری از درهای بهشت است که خدا این در را به روی بندگان خاص خود می‌گشاید. باید هر کاری می‌کنید با نیت خدایی باشد، آن کسانی که برای خدا کار می‌کنند، خدا به کار و مال آن‌ها برکت می‌دهد.

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه باید برای امنیت سرمایه‌گذاری کرد، تاکید کرد: زیرساخت امنیت ایمان مردم است و برای افزایش امنیت باید نگاه دینی مردم را تقویت کنیم. حتی ایمان و امنیت از نظر لغوی نیز هم‌خانواده هستند و به تکمیل هم کمک می‌کنند.

عابدینی اضافه کرد: اگر مساجد ما رونق داشته باشد، قرآن رونق بگیرد، مردم نهج‌البلاغه را بفهمند و روایات ائمه (ع) را بدانند، اینها زیربنایی‌ترین کار برای ایجاد امنیت است، خدا این سرمایه را به ما داده است، اگر این زیرساخت‌ها را درست کنیم، خیلی از منکرات خود به خود حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خدای متعال در قرآن می‌فرماید امنیت با قرآن، ایمان و اقامه نماز تأمین می‌شود، گفت: شاهد هستیم که در ماه مبارک رمضان آمار جرم و جنایت بسیار کاهش می‌یابد، این به‌خاطر نگاه دینی مردم است که باید این نگاه را تقویت کنیم.

کد خبر 798458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.