به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکتیویژن، بهویژه استودیوی Raven، از طرفداران خود خواسته است که کمپین جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 را تجربه کنند، تریلر این بازی که روز دوشنبه منتشر شد، به جذابتر شدن این کمپین کمک کرده است، نظرات طرفداران نشان میدهد که آنها از این مفهوم استقبال کردهاند و تریلر جهانی گیمپلی به سوالات و ابهامات موجود در مورد تبلیغات منتشر شده پاسخ میدهد.
این تریلر در کانال رسمی یوتیوب بازی پس از ۱۰ ساعت انتشار، بیش از ۴.۱ میلیون بازدید داشته و تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نظر در مورد آن ثبت شده است. برای کسانی که هنوز موفق به مشاهده این تریلر نشدهاند، فرصتی برای بررسی آن فراهم شده است.
نظر شما