جمع‌آوری ۲ تن زباله از نقاط بحرانی بخش اسالم تالش

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تالش گفت: بیش از ۲ تن زباله و نخاله از نقاط بحرانی بخش اسالم شهرستان تالش جمع‌آوری و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمدرضا سلامی امروز _دوشنبه شانزدهم مهر_ اظهار کرد: در اجرای مصوبات کارگروه پسماند شهرستان تالش، هفته‌ای یک بار طرح پویش پاکسازی روستا در یکی از مسیرهای اصلی روستاهای بخش اسالم و سایر بخش‌ها و شهرها اجرایی می‌شود.

وی افزود: در راستای مصوبات کارگروه پسماند شهرستان و به مناسبت روز روستا در روز پانزدهم مهر در یک اقدام گروهی دهیاران بخش اسالم با نظارت بخشداری اسالم و همکاری اداره راهداری و تعاونی دهیاران بخش اسالم، بیش از ۲ تن زباله و نخاله از نقاط بحرانی حاشیه کمربندی بخش اسالم شهرستان تالش جمع‌آوری و پاکسازی شد.

جمع‌آوری ۲ تن زباله از نقاط بحرانی بخش اسالم تالش

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تالش خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد، هفته‌ای یک بار طرح پویش پاکسازی روستا در یکی از مسیرهای اصلی روستاها و شهرهای شهرستان تالش اجرایی شود.

سلامی خطاب به متخلفین حوزه پسماند گفت: هرگونه تخلیه و دپوی پسماند و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها و حریم رودخانه‌ها و در محیط‌های غیرمجاز ممنوع است.

جمع‌آوری ۲ تن زباله از نقاط بحرانی بخش اسالم تالش

وی افزود: بر اساس قانون مدیریت پسماند با متخلفین و تخلیه کنندگان پسماند در معابر عمومی برخورد و خودرو آن‌ها بر اساس ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند تا ۷۰ روز قابل توقیف است.

کد خبر 798216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.