برگزاری بی‌سابقه اردوهای دانش‌آموزی در شهر رویاها + فیلم

مجموعه شهر رویاها در سی‌‍وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان میزبان ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان با ارائه خدمات به‌صورت رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، میزبانی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از اردوهای دانش آموزی مدارس اصفهان به‌مناسبت برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در شهربازی شهر رویاها در حال انجام است.

شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سال جاری با توجه به نقش ارزنده استان اصفهان در برگزاری این رویداد بین المللی، همچنین اضافه شدن ۲۰ ظرفیت جدید تفریحی و گردشگری در این شهربازی نسبت به حضور فعال در این دوره از جشنواره اقدام کرد.

حضور بی‌سابقه اردوهای دانش‌آموزی در شهر رویاها + ایمنا

همچنین با همکاری سازمان فرهنگی اصفهان، از ماه گذشته نسبت به برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های جنبی سی‌وششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در شهربازی شهر رویاها اقدام شد که طی دو روز گذشته از آغاز این دوره از جشنواره، این مجموعه تفریحی میزبان بیش از ۴ هزار نفر از دانش آموزان اصفهانی بوده است.

حضور بی‌سابقه اردوهای دانش‌آموزی در شهر رویاها + ایمنا

تمام خدمات بازی و تفریحی برنامه‌ریزی شده به دانش آموزان به‌صورت رایگان انجام می‌شود. این برنامه برای ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان اصفهانی با محوریت مدارس مناطق محروم طرح‌ریزی شده و در حال انجام است.

برای این میزبانی، پک خاصی از بازی‌ها تدارک و برنامه‌ریزی شده است. پک جشنواره با در نظرگیری ۸ بازی جذاب، هیجان انگیز و جمعی برای اردوهای دانش آموزی این رویداد بین المللی در شهر رویاها در نظر گرفته شده، که با توجه به همکاری شرکت برای حضور در این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی بازی‌های این مجموعه را برای رقم زدن خاطره‌ای خوش برای فرزندان اصفهان تدارک دیده است.

کد خبر 798178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.