توزیع ۱۷ هزار تن شکر میان واحدهای تولیدی در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از عرضه ۱۷ هزار تن شکر در میان واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از عرضه ۱۷ هزار تن شکر در میان واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۴۰۰۰ تن شکر هم برای مصرف خانوار توزیع شده است.

وی با اشاره به ساماندهی عرضه شکر از طریق سامانه بازارگاه افزود: عرضه شکر از طریق سامانه بازارگاه در جریان است و صنایع، بنکداری‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای وتعاونی‌های مصرف می‌توانند درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قیمت هر کیلو شکر درب کارخانه قند در قزوین را ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان و خاطرنشان کرد: قیمت شکر فله برای مصرف‌کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و قیمت بسته‌های یک‌کیلوگرمی نیز ۴۹ هزار ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

عطایی ادامه داد: از شهروندان استان قزوین انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در روند توزیع شکر موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به مرکز توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: شکر جزو کالاهای اساسی طبقه‌بندی شده که قیمت و نحوه عرضه آن به شدت از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین رصد می‌شود و برای افزایش دقت در چرخه توزیع این محصول به همکاری و تعامل هم‌استانی‌ها نیاز داریم.

کد خبر 798000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.