فداکاری و رشادت‌های نیروهای فراجا تنها با پاداش الهی جبران می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: حجم بالای فداکاری و رشادت‌های نیروهای انتظامی تنها با اجر و پاداش الهی جبران خواهد شد؛ سبزپوشان جان بر کف نیروی انتظامی در ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی، همچنین مقابله با تهدیدات و معضلات اجتماعی، یاری‌رسان و مددکار بی‌بدیلی برای جامعه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در دیدار با سرهنگ اسماعیل شیاسی رئیس کلانتری شماره ۳۳ (قهجاورستان) و سرهنگ خدابند منصوری رئیس کلانتری شماره ۳۶ اصفهان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، ضمن تبریک فرارسیدن این ایام اظهار کرد: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که همواره در میان مردم و در مواجهه با چالش‌های گوناگون، مظلومانه در خط مقدم ایستاده است؛ در هر موقعیتی که جامعه، شهر یا نظام با مشکلی مواجه می‌شود، نیروهای انتظامی، سپر مقاومت در برابر این مشکلات است و بی‌ادعا و با صداقت، همواره در میدان حضور دارد.

وی با اشاره به اهمیت نقش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواجهه با خطرات مختلف افزود: سبزپوشان جان بر کف نیروی انتظامی در ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی، همچنین مقابله با تهدیدات و معضلات اجتماعی، یاری‌رسان و مددکار بی‌بدیلی برای جامعه بوده‌اند؛ تلاش‌ها و جانبازی‌های شبانه‌روزی این نیروهای گرانقدر شایسته تقدیر است.

فداکاری و رشادت‌های نیروهای فراجا تنها با پاداش الهی جبران می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با اشاره به شهادت تعدادی از مأموران فراجا در دفاع از امنیت مردم ایران اسلامی و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در جای‌جای کشور خاطرنشان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی جانانه در حال دفاع از امنیت کشور و مردم هستند و ما چیزی جز قدردانی و سپاسگزاری از این ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن‌ها نداریم.

صیرفی‌نژاد ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای نیروهای انتظامی تأکید کرد: بی‌شک این حجم از فداکاری و رشادت تنها با اجر و پاداش الهی جبران خواهد شد؛ از خداوند متعال برای آن‌ها سلامتی و توفیق روزافزون خواستاریم و امیدواریم در پیشگاهش، مأجور باشند.

فداکاری و رشادت‌های نیروهای فراجا تنها با پاداش الهی جبران می‌شود

وی با قدردانی از معاونان و همکاران خود در منطقه افزود: این تلاش‌ها و همدلی‌ها در کنار نیروی انتظامی، نشان از همت جمعی برای خدمت به مردم و حفظ امنیت و آرامش شهروندان اصفهانی دارد.

کد خبر 797821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.