بلوار جعفر طیار قم به ریل راه‌آهن می‌رسد / آغاز عملیات عمرانی فاز جدیدی از پروژه

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن و میدان سپاه گفت: به‌ موازات انجام تملکات، فعالیت‌های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس حلوایی‌زاده امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن و میدان سپاه، اظهار کرد: به‌موازات انجام تملکات، فعالیت‌های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

وی بر لزوم پیش‌بینی لکه‌های پارکینگ در بدنه این طرح و خیابان شهید فاطمی تأکید کرد و افزود: با توجه به حجم ترددها، وجود اماکن تجاری و تفریحی، مراکز اداری خصوصی و…، نیاز به احداث پارکینگ در این محور احساس می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، اجرای پروژه بهسازی و جداره سازی محور پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مصالح، تجهیزات و امکانات اجرایی این پروژه تأمین‌شده است و اقدامات ترافیکی پروژه از ۱۶ مهرماه آغاز می‌شود.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بنرهای اطلاع‌رسانی پروژه در حال تحویل و نصب است، تاکید کرد: با توجه به آغاز پروژه در روزهای آینده، باید مکانی برای تجهیز کارگاه پیمانکار در نظر گرفته شود که منطقه در حال تهیه فضایی برای امور کارگاهی است.

کد خبر 797787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.