مصوبه و تاکید شورا در پرداخت حقوق کارگران رعایت نشده است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا مصوبه‌ای در خصوص پرداخت حقوق شرکت‌های پیمانکاری و کارگران دارد که تاکیداتی نیز در این باره آمده است، اما این مصوبه رعایت نشده و نشان‌دهنده تخطی شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در صدوچهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این روزها و شب‌ها مصداق این دعاست که «خدایا، ستارگان که رفتند، خورشید را نگه‌دار.»

وی افزود: شورا مصوبه‌ای درباره پرداخت حقوق شرکت‌های پیمانکاری و کارگران دارد که تاکیداتی نیز در این خصوص آمده است، اما این مصوبه رعایت نشده و نشان‌دهنده تخطی شهرداری است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار بوده است حقوق کارگران، پیش از حقوق پرسنل یا هم‌زمان پرداخت شود؛ نکته دیگر این است که هر منطقه در یک روز پرداخت می‌کند که نظم ندارد، همچنین تاخیراتی نیز وجود دارد که گاهی موجه و گاهی غیرموجه است.

مصور بیان کرد: به عنوان رئیس کمیسیون پایش و پیگیری مصوبات عرض می‌کنم که مصوبه و تاکید شورا در پرداخت حقوق‌ها رعایت نشده است و باید انجام شود.

کد خبر 797765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.