هدف دشمن تسخیر و تجاوز به اعتقادات و ارزش‌های دینی نوجوانان و جوانان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هدف دشمن تسخیر و تجاوز به اعتقادات و ارزش‌های دینی نوجوانان و جوانان است، گفت: دشمن می‌داند توان مقابله نظامی با مردم ایران را ندارد، به همین جهت جبهه‌های جنگ را به شبکه‌ها و نرم‌افزارهای مجازی کشانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در نطق میان‌دستور صدوچهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله و حاج عباس نیلفروشان که از افتخارات مردم اصفهان بود، اظهار کرد: این شهادت را به خود این شهدا تبریک و به عموم مسلمانان به‌ویژه مردم عزیز و مظلوم لبنان و مردم غیور و ولایت‌مدار ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: به‌طور قطع شهادت بزرگان و فرماندهان مقاومت خسارتی است که به پیکر مقدس اسلام وارد می‌شود، اما اعتقاد و یقین داریم که ریختن خون کودکان و زنان مظلوم فلسطین و فرماندهان جبهه مقاومت درخت تنومند اسلام و مقاومت را محکم‌تر، استوارتر و پربارتر خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جنایات وحشیانه صهیونیست همچون جان کندن سگ هاری است که در لحظات آخر عمر خود با چنگ و دندان‌های خون‌آشام به اطرافیان خود آسیب می‌رساند و بی‌شک اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان جهان می‌توان غل و زنجیری به دست و پای این سگ هار باشد که در حال جان کندن است.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده بسیار نزدیک شاهد نابودی و زوال کامل رژیم جعلی و غاصب اسرائیل باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به عموم مردم ایران به‌ویژه رزمندگان دلاور، خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و همه کسانی که با جان‌فشانی نگذاشتند یک وجب خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد، تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: هشت سال مردم ایران و رزمندگان دلاور با حداقل امکانات و تجهیزات در برابر دشمن بعثی و متحدانش دلاور مردانه ایستادند و دشمن بعثی را محکوم و منکوب کردند و با رهبری داهیانه حضرت امام پیروز شدیم.

فلاح تصریح کرد: از اینکه فکر کنیم دشمن دست از دشمنی خود برداشته است سخت در اشتباه هستیم، دشمن با مذهب و مکتب ما مشکل دارد، بنابراین با تمام قوا می‌خواهد که به خواسته‌های خود که استکباری و استبدادی است برسد.

وی افزود: مذهب شیعه هیچ‌گاه زیر بار استعمار و استکبار و ظلم نمی‌رود، بنابراین دشمن با مذهب شیعه و مکتب اسلام مشکل دارد. برای همین است که بیشترین جنگ‌ها در کشورهای مسلمان به‌ویژه مناطق شیعه‌نشین وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمن می‌داند توان مقابله نظامی با مردم ایران را ندارد، بنابراین جبهه‌های جنگ را به شبکه‌ها و نرم‌افزارهای مجازی کشانده است، گفت: هدف دشمن تسخیر و تجاوز به اعتقادات و ارزش‌های دینی نوجوانان و جوانان است و در حال حاضر و عصر کنونی جبهه‌های جنگ در شبکه‌های مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فلاح اظهار کرد: وارد شدن خسارت به‌وسیله شبکه‌های مجازی جبران‌ناپذیر است، سستی، افسردگی، اضطراب، روابط ناسالم، کاهش عزت نفس، بی‌دینی، کاهش عرق به ارزش‌های دینی و بزرگان مذهبی و کاهش عرق به میهن و هزاران مشکل دیگر از عواملی است که در شبکه‌های مجازی برای نسل نوجوان و جوان ما ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد آندلسی دیگر در ایران و نابود تمدن بزرگ ایرانی اسلامی است، اگر اعزام نیروهای نخبه علمی، دانشگاهی و حوزوی و دلسوزان و دغدغه‌مندان ارزش‌های اسلامی با تجهیز سلاح پیشرفته قرآن و اهل بیت به شبکه‌ها و نرم‌افزارهای مجازی صورت گیرد، در این جبهه هم پیروز خواهیم شد.

کد خبر 797756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.