هوای اصفهان سرد می‌شود / رگبار پراکنده و غبار صبحگاهی پدیده غالب آسمان اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار از عرض‌های شمالی و افزایش ابر، وزش باد و در مناطق شرقی و شمال شرقی استان همراه با گردوخاک، رگبار پراکنده و رعدوبرق خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار از عرض‌های شمالی تا بعدازظهر امروز در استان است.

وی افزود: بر اساس وضعیت جوی تا ساعات بعدازظهر انتظار افزایش ابر، وزش باد و در مناطق شرقی و شمال شرقی استان همراه با گردوخاک، رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: با عبور این امواج از فردا و طی روز سه‌شنبه آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود و در نواحی مرکزی نیز در ساعات صبح غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای یک درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 797752

برچسب‌ها