تبلیغات و فضاسازی پیشانی جشنواره فیلم کودک است

مسئول کمیته تبلیغات سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت تبلیغات و فضاسازی جشنواره گفت: تمام اقلام تبلیغاتی که در دست کودکان و نوجوانان در رویدادهای مختلف به چشم می‌خورد، نقش مهمی در معرفی و نمایش جشنواره دارد و نوعی نماد و پیشانی این رویداد به‌شمار می‌رود.

سعید محمدی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دوره سی‌ویکم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کمیته تبلیغات فعال شد و سال جاری نیز با شرایط خاصی مواجه شده است.

وی افزود: در تبلیغات فضای شهری تلاش شده است که اقدامات مطلوبی انجام شود و از فضاهای تبلیغاتی شهر به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود.

مسئول کمیته تبلیغات سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد: سال جاری با توجه به شرایط خاص کشور و مسائل مرتبط با غزه، تصمیم گرفته شد که جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌عنوان صدای کودکان غزه نیز مطرح شود، البته با در نظر گرفتن ویژگی‌های این رویداد که باید فضایی مملو از شادی و نشاط را نیز در شهر ایجاد کند.

محمدی‌پناه با بیان اینکه سال جاری به دلایل مختلف، سازه‌های تبلیغاتی شهری در اختیار کمیته تبلیغات جشنواره قرار نگرفت، گفت: پیگیری‌های متعددی در این زمینه انجام شده است و تلاش می‌کنیم این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: سال جاری دلایل متفاوتی همچون شرایط کشور مانع از اجرای تبلیغات شهری شده، اما در عین حال بیش از ۱۰۵ پوستر طراحی و آماده شده است که امیدواریم به‌زودی بتوانیم این پوسترها را در سطح شهر نصب کنیم.

مسئول کمیته تبلیغات سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به فضاسازی در سینماها خاطرنشان کرد: این کار به خوبی انجام شده است و کودکان و نوجوانانی که به عنوان داور یا خبرنگار وارد سینماها می‌شوند، با محیطی جذاب و مناسب مواجه می‌شوند و تصاویر این فضاسازی‌ها در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

محمدی‌پناه درباره برنامه‌های آینده تبلیغاتی جشنواره در سطح شهر گفت: تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی به‌کار خواهند بست و امیدواریم شهرداری همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و فضاسازی جشنواره افزود: تمام اقلام تبلیغاتی همچون پرچم‌ها، بادکنک‌ها، خودکارها و دیگر اقلام که در دست کودکان و نوجوانان در رویدادهای مختلف به چشم می‌خورد، نقش مهمی در معرفی و نمایش جشنواره دارد و نوعی نماد و پیشانی این رویداد به شمار می‌رود.

مسئول کمیته تبلیغات سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به ایده‌ای که سال گذشته برای تبلیغات جشنواره اجرا شد، تاکید کرد: آن ایده با استقبال خوبی نیز مواجه شد و شامل حضور فرزندان شهدا و کودکان سندروم داون در تبلیغات بود که به شکلی چشمگیر دیده شد.

کد خبر 797678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.