حماسه ای از جنس صلابت، اقتدار و اراده ملت ایران در جمعه نصر

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نماز جمعه این هفته تهران، نه‌تنها تجلی‌گاه همبستگی و وحدت اسلامی بود، بلکه نشان‌دهنده اقتدار ،عزم و اراده ملت ایران و جبهه مقاومت برای مقابله با تهدیدات دشمنان نیز تلقی می‌شود، زیرا حرکت‌های اسلامی به تداوم مقاومت و پیروزی‌های بزرگ منجر می‌شود.

علی فتحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نماز جمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهار کرد: روز جمعه یکی از باشکوه‌ترین نمازهای جمعه جهان اسلام در تهران برگزار شد؛ این نماز جمعه، پس از شهادت سید حسن نصرالله، بر اهمیت جبهه مقاومت و حرکت‌های آن در منطقه تأکید داشت؛ مقام معظم رهبری در این مراسم با بهره‌گیری از تریبون نماز جمعه، به‌عنوان فرصتی مهم برای بیان نظرات خود درباره مسائل منطقه و جبهه مقاومت استفاده کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود به تمام کشورهای اسلامی منطقه هشدار دادند که دشمنی رژیم صهیونیستی محدود به جمهوری اسلامی نیست و این تهدید متوجه کشورهای اسلامی دیگر نیز است؛ این پیام، زنگ خطر جدی برای کشورهای اسلامی بود که دشمنی رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی می‌تواند به‌سرعت به سوی آن‌ها نیز منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب، با مشروعیت بخشیدن به دفاع مردم غزه و حمایت مردم یمن و لبنان از آن در برابر رژیم صهیونیستی، بر اهمیت و راهبردی بودن این دفاع تأکید کردند و این را حرکتی اسلامی دانستند؛ ایشان حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت را مورد تقدیر قرار دادند و بر لزوم همبستگی اسلامی در برابر دشمنان تأکید کردند که این نکته مهمی است.

فتحیان ادامه داد: در خطبه دوم، مقام معظم رهبری با اشاره به بعضی رکودها و ناامیدی‌ها در جبهه مقاومت، پیامی امیدبخش و راهبردی برای مردم لبنان و عناصر جهادی این کشور ارائه دادند؛ این خطبه، نویددهنده تحولی مثبت در جبهه مقاومت به‌شمار می‌رود و انتظار است پس از این خطبه، شاهد اتفاقات مبارکی در لبنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه این هفته در تهران، نه‌تنها تجلی‌گاه همبستگی و وحدت اسلامی بود، بلکه نشان‌دهنده عزم و اراده ملت ایران و جبهه مقاومت برای مقابله با تهدیدات دشمنان نیز تلقی می‌شود، چرا که حرکت‌های اسلامی به تداوم مقاومت و پیروزی‌های بزرگ منجر می‌شود.

کد خبر 797382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.