لزوم ایجاد اتحادیه علمی و فرهنگی دانش‌آموزان جهان اسلام

وزیر آموزش‌وپرورش در دیدار با مدیرکل آیسسکو، طراحی سازوکار انتخاب سالانه برترین معلم جهان اسلام، اعطای جایزه معلم نمونه جهان اسلام، ایجاد اتحادیه علمی و فرهنگی دانش آموزان جهان اسلام و المپیاد علمی آموزشی دانش‌آموزان جهان اسلام را پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی با سالم محمد المالکی مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) دیدار کرد.

در این دیدار وزیر آموزش‌وپرورش ضمن تشکر از مدیریت خوب کنفرانس و برگزاری موفق سومین نشست وزرای آموزش‌وپرورش کشورهای عضو آیسسکو سه پیشنهاد ارائه داد که این پیشنهادات شامل طراحی سازوکار اعطای انتخاب و معرفی سالانه برترین معلم جهان اسلام و اعطای جایزه معلم نمونه جهان اسلام، ایجاد اتحادیه علمی و فرهنگی دانش‌آموزان جهان اسلام و المپیاد علمی آموزشی دانش‌آموزان جهان اسلام است.

وی در ادامه از سالم محمد المالکی دعوت کرد به ایران سفر کند و از نزدیک با تجربیات و پیشرفت‌های آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران آشنا شود.

سالم المالکی نیز در این دیدار از حضور فعال و مؤثر هیئت ایرانی و سخنرانی وزیر آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران در این نشست تشکر و قدردانی و با اشاره به سوابق و تجربیات زیسته وزیر آموزش‌وپرورش ابراز امیدواری کرد که دوره جدید توأم با پیشرفت‌های عمیق و تحول آفرین در آموزش‌وپرورش ایران باشد و از پیشنهادات وزیر آموزش‌وپرورش ایران استقبال کرد.

وی ضمن تشکر از دعوت وزیر آموزش‌وپرورش ایران ابراز امیدواری کرد که به‌زودی با حضور در کشور ایران با تجربیات ارزنده آموزش‌وپرورش ایران آشنا شود.

کد خبر 797247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.