نقدینگی باید به سمت فعالیت‌های فناورانه هدایت شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است نقدینگی به‌جای آنکه در فعالیت‌های دلالی و سوداگرانه هدر رود، به سمت فعالیت‌های فناورانه هدایت شود.

رسول بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: نمایشگاه «فن‌نما» نشان از استعدادهای جوانان ایرانی و ظرفیت عظیمی در حوزه فعالیت‌های فناورانه دارد.

وی با اشاره به اهمیت فناوری به‌عنوان یک مرحله پیش‌نیاز تولید موفق افزود: اگر قرار است تولید در کشور رونق بگیرد، ابتدا باید در عرصه فناوری پیشرفت کنیم؛ یکی از عوامل اصلی موفقیت در این زمینه، استعداد و علاقه‌مندی جوانان است که در این نمایشگاه به‌وضوح مشاهده شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش امکانات در توسعه فناوری گفت: مهم‌ترین نیاز فعلی این مجموعه‌ها، تأمین نقدینگی است، زیرا نقدینگی در فعالیت‌های فناورانه نقش کلیدی دارد و با کمبود آن در کشور مواجه هستیم، بنابراین ضروری است که نقدینگی به سمت فعالیت‌های فناورانه هدایت شود، به‌جای آنکه در فعالیت‌های دلالی و سوداگرانه هدر رود.

بخشی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید با وضع قوانینی مناسب، نقدینگی را به سمت تولید و فناوری هدایت کند؛ چنین اقداماتی مستلزم وجود مجلسی آگاه و قوی است که بتواند مسیر توسعه فناوری را هموار کند.

کد خبر 797097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.