توسعه پایانه صمدیه در انتظار رفع موانع قانونی است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: حدود ۸۵ درصد از تملک زمین پروژه مشارکتی چندمنظوره و پایانه صمدیه انجام شده است و درصدد هستیم با رفع موانع اداری این پروژه مشارکتی، توسعه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری را عملیاتی کنیم.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تمایل شهرداری اصفهان به‌منظور جذب سرمایه‌گذاران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک اظهار کرد: با توجه به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی این کلان‌شهر، توسعه ظرفیت‌های حوزه حمل‌ونقل شهری با مشارکت و همراهی بخش خصوصی مورد تاکید است.

وی با اشاره به ابعاد پروژه مشارکتی چندمنظوره پایانه صمدیه افزود: این پروژه در زمینی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع در مجاورت پایانه صمدیه اجرا می‌شود که در حال حاضر قسمت‌هایی از پایانه و بخش‌های دیگری از پروژه‌ها آزادسازی شده؛ دسترسی‌های مناسب از ویژگی‌های موقعیت این زمین است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان این پروژه را یکی از پروژه‌های کلان و محرک توسعه در منطقه ۲ شهرداری این کلان‌شهر برشمرد و تصریح کرد: بهره‌برداری کامل از پایانه درون‌استانی صمدیه نقش مهمی در کاهش میزان ترافیک منطقه دارد و بر این اساس سعی می‌کنیم با مشارکت بخش خصوصی امکان توسعه و ساماندهی آن را فراهم کنیم.

حیدری با تاکید بر ضرورت تسریع در انجام مراحل اداری این پروژه گفت: تکمیل و بهره‌بردای کامل پایانه صمدیه مستلزم تعیین تکلیف و رفع موانع شهرسازی، حقوقی و آزادسازی آن است.

وی با تاکید بر رویکرد مدیریت ششم شهری اصفهان در این بخش ادامه داد: شهرداری به عنوان نهاد سیاست‌گذار و متولی اداره شهر، درصدد است با مشارکت فعالان اقتصادی و دعوت از بخش خصوصیِ توانمند، زمینه مشارکت شهروندان در انجام پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک را فراهم کند، بنابراین از پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و ایده‌های خلاقانه شهروندان در اجرای این پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

کد خبر 797093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.