جشنواره فیلم کودک در برابر تهدیدات فرهنگی نسل جوان ایستادگی می‌کند

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان«کودک و نوجوان» است، از این‌رو اهمیت زیادی از جهات مختلف دارد، به‌ویژه با توجه به تهدیدات متعددی که این نسل را در بر گرفته است.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان به‌عنوان یک نشانه و نماد برای معرفی شهر سال‌ها است که برگزار می‌شود و سال جاری نیز با وجود مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای، این جشنواره کار خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: این جشنواره یکی از نمادهای شناخته‌شده کلان‌شهر اصفهان در جهان است و هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: موضوع جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان «کودک و نوجوان» است، از این‌رو اهمیت زیادی از جهات مختلف دارد، به‌ویژه با توجه به تهدیدات متعددی که این نسل را در بر گرفته است.

قربانی گفت: وجود چنین جشنواره‌ای می‌تواند خطرات ناشی از این تهدیدات را به مراتب کاهش دهد و هدیه‌ای ناقابل برای کودکان و نوجوانان شهر باشد تا بتوانند به‌صورت مستقیم از این جشنواره بهره‌مند شوند و از محصولات آن بازدید کنند.

وی از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال جاری قدردانی کرد و بر اهمیت مشارکت کودکان و نوجوانان در داوری و آگاهی از خواسته‌های آن‌ها تاکید کرد.

کد خبر 797076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.