حضور آمریکا در منطقه به‌زودی با بیداری اسلامی ریشه‌کن می‌شود

امام جمعه ساری گفت: با بیداری اسلامی و شتاب جبهه مقاومت به‌زودی حضور آمریکا و اروپا در منطقه ریشه‌کن خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعدازظهر امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در جمع نمازگزاران ساری واقع در مصلی بزرگ ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران در طول این هفته و حضور پرشور مردم و مسئولین اظهار کرد: هر کسی که می‌خواهد در هر سمتی منصوب شود، باید برنامه‌های خودش را ارائه دهد.

وی افزود: کسی که می‌خواهد استاندار شود بگوید من مازندران را می‌شناسم و این چند مشکل عمده استان است و این‌ها هم راه‌حل و برنامه‌های من است، داشتن برنامه بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه مازندران ضمن گرامی‌داشت آغاز هفته نیروی انتظامی بیان کرد: آن‌ها حافظان امنیت کشورند و شهدای زیادی را هم در این راه تقدیم کردند، قدردان این عزیزان هستیم.

وی گفت: روز جهانی کودک است، دنیایی که این روز را نامگذاری کرده در مقابل چشمش حداقل ۱۵ هزار کودک کشته و هزاران کودک نقص عضو می‌شوند و دنیا هم چیزی نمی‌گوید و از قاتلان حمایت می‌کند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه روز جهانی سلامت روان نیز هست، اعتقادات و معنویات می‌تواند سلامت روان ما را حفظ کند، افزود: ما عزادار شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت هستیم اما عرصه خالی نیست و سیدحسن‌ها فراوانند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: مقام معظم رهبری نسبت به وظیفه‌ای که نسبت به جبهه مقاومت و به‌خصوص حزب الله لبنان داریم حکمی صادر فرمودند و بر همه مسلمانان فرض دانستند براساس امکاناتی که دارند در کنار حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و خبیث و ظالم آن را یاری کنند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه در رابطه با ریشه این مفاسد و آشوب‌ها و جنگ و ناامنی‌ها در منطقه تحلیل زیبایی دارند فرمودند اساس مشکل و عامل ایجاد درگیری‌ها در منطقه حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی هستند که به دروغ از صلح و آرامش دم می‌زنند، اگر شر آن‌ها از این منطقه کم شود درگیری‌ها و جنگ‌ها خاتمه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: ما به رهبر عزیزمان و دنیا اعلام می‌کنیم که با این بیداری اسلامی و جهانی و شتابی که جبهه مقاومت گرفته، آمریکا و اروپا در منطقه ریشه‌کن خواهند شد.

کد خبر 797041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.