وزش باد شدید و رگبار پراکنده اصفهان را در برمی‌گیرد/ثبت دمای ۳ درجه در استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید و گردوخاک، گاهی افزایش ابر و در نواحی شمال شرقی احتمال رگبار پراکنده باران طی روزهای شنبه و یکشنبه به‌ویژه در نیمه شمالی، شرقی و شمال شرقی استان خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر تداوم جوی به نسبت پایدار طی امروز در سطح استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: برای روزهای شنبه و یکشنبه به ویژه در نیمه شمالی، شرقی و شمال شرقی استان در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد شدید و گردوخاک، گاهی افزایش ابر و در نواحی شمال شرقی احتمال رگبار پراکنده باران وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای سه درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 797003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.