اسرائیل به تنهایی توان مقابله با حزب الله را نداشت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیل به تنهایی و بدون کمک آمریکا و کشورهای غربی توان مقابله با حزب الله و جبهه مقاومت را نداشت، گفت: تمام جهان استکبار در برابر حزب الله ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، عصر امروز _پنج‌شنبه دوازدهم مهر_ در شورای فرماندهی سپاه استان البرز، اظهار کرد: حدود چهل کشور دنیا نه تنها از اسرائیل از جنبه مالی و تسلیحاتی حمایت می‌کنند بلکه در حمایت اطلاعاتی و جاسوسی از حزب الله نیز به او یاری می‌رسانند.

وی با بیان اینکه اگر اسرائیل تنها بود در همان عملیات طوفان الاقصی در سراشیبی نابودی قرار می‌گرفت، افزود: وزیر خارجه آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر) در دیدار از اسرائیل به یکی از وزرای خارجه کشورهای هم پیمانش گفته بود که اسرائیل پس از (۷ اکتبر) در آستانه نابودی قرار داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حتی اگر شخصی این نقل قول از وزیر خارجه آمریکا را نیز ناصحیح بداند به خوبی می‌تواند با رصد وقایع پس از ۷ اکتبر از واقعیت‌ها آگاه شود.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی در جنایات رژیم منحوس صهیونیستی شریک هستند عنوان کرد: رژیم صهیونیستی اگر از جانب کشورهای غربی و جهان استکبار حمایت نمی‌شد بارها در یکسال گذشته از نظر مالی و تسلیحاتی به ورشکستی و نقطه صفر می‌رسید اما آنها این رژیم را در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کنند و در کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان شریک جرم هستند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیلی‌ها بدون حمایت استکبار جهانی حتی غذایی برای خوردن یا انرژی برای تأمین روشنایی نداشتند، افزود: عظمت کار حزب الله زمانی عیان می‌شود که به تنهایی و بدون هیچ حمایتی در برابر جبهه استکبار ایستاده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح اینکه در جریان عملیات وعده صادق ۲ موشک‌های ایران اسلامی با مدد الهی در حالی که کشتی‌های جنگی، پدافند هوایی و جنگنده پیشرفته ده‌ها کشور غربی به اسرائیل در رصد و پیگیری این موشک‌ها کمک می‌کردند، به اهداف خود برخورد کردند، تصریح کرد: جبهه مقاومت با تمام جهان استکبار در حال نبرد است و مردم نباید تصور کنند که این نبرد تنها با اسرائیل در حال وقوع است اما به اذن خدا استکبار جهانی بنا به وعده الهی نابود خواهد شد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن به پیروزی تاکتیکی دلخوش نباشد، عنوان کرد: دشمن در طول یکسال گذشته هیچ پیروزی و دست آورد نظامی برجسته ای نداشته و پیروزی‌های او هرگز راهبردی نبوده است.

وی با بیان اینکه تمام مؤلفه‌های قدرت استکبار از میدان دیپلماسی، تا عرصه تسلیحاتی و مالی در خدمت اسرائیل است، اما آنها درباره جبهه مقاومت که تنها بر توان خود تکیه دارد ناتوان هستند، افزود: افکار عمومی باید آگاه باشد که یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است که ان شالله پایان آن نابودی استکبار جهانی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیرمردهای کنگره آمریکا برای نتانیاهوی جنایتکار و مسئولان رژیم جنایتکار صهیونسیتی بابت کشتار کودکان و زنان بی گناه کف می‌زنند، بیان داشت: این واقعیت کثیف جهان غرب است که با تمام ادعاهای دروغین حقوق بشری از کشتار انسان‌های بی گناه حمایت می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر وحدت بین مسلمانان و با با بیان اینکه دشمنان چند قرن برای تفرقه بین مسلمانان هزینه کرده‌اند، تصریح کرد: نباید برخی پیروزی‌های محدود و تاکتیکی دشمنان عزم ما را برای مبارزه با دشمن سست کند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه پیروزی راهبردی محو و نابودی جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی به رغم تمام حمایت‌های جبهه استکبار قطعی است و ان شاءلله این پیروزی راهبردی به اذن خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

کد خبر 796847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.