آخرین جزئیات برگزاری نماز جمعه فردا به امامت رهبر معظم انقلاب

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: فردا جمعه سیزدهم مهر، مراسم بزرگداشت سید مقاومت و نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام علی نوری امروز _پنجشنبه دوازدهم مهر_ با تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران اظهار کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح درهای مصلای امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: همانند برگزاری نماز عید فطر، از چهار ضلع جنوب (خیابان شهید بهشتی)، شرق (خیابان قنبر زاده)، شمال (بزرگراه شهید سلیمانی) و غرب (خیابان شهید مدرس) ورودی‌های مصلا به نمازگزاران بازگشایی می‌شود.

نوری خاطرنشان کرد: فردا مترو نیز از ساعت ۵:۳۰ آغاز به کار می‌کند و نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های شهید مفتح، شهید بهشتی و مصلا تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: اتوبوس و تاکسیرانی نیز نمازگزاران به محل برگزاری نماز جمعه و بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله خواهد رساند.

نوری با بیان اینکه برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد، تصریح کرد: شروع برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله با حضور قاریان و مداحان برقرار است.

وی گفت: بعد از اذان ظهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه‌های نماز را ایراد و سپس نماز جمعه به امامت ایشان اقامه می‌شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به نمازگزاران توصیه کرد که با توجه به استقبال مردم برای شرکت در این آئین، برای تسهیل امور مهر و زیرانداز با خود به همراه داشته باشند.

نوری از نمازگزاران خواست همکاری لازم را با عوامل برگزاری نماز جمعه و نیز مأموران فراجا و راهور داشته باشند تا نمازی باشکوه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن برگزار شود.

جزئیات برگزاری نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب+نقشه مصلا

کد خبر 796836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.