مصوبات متعدد شورای شهر اصفهان برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند، گفت: در شورای اسلامی شهر مصوبات متعددی در قالب حمایت از این شرکت‌ها و خرید محصولات دانش‌بنیان داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: در فضای کشور و شهر اصفهان از طریق نمایشگاه «فن‌نما» و نمایشگاه‌های مشابه بستری فراهم شده است تا افراد تلاشگر که در حال جهاد علمی هستند، بتوانند توانمندی‌های علمی خود را به نمایش بگذارند، نیازهای کشور را شناسایی و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

وی افزود: این افراد به‌عنوان امیدهای آینده ما منتظر توجه مدیریت شهر و کشور هستند تا بتوانند ایده‌های فناورانه خود را ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه فن نما کمک می‌کند که فعالیت‌ها و زحمات افرادی که در مسیر جهاد علمی تلاش می‌کنند، دیده شود، از آن‌ها استفاده و به نوعی تلاش آن‌ها ارج گذاشته شود که این از نظر من برای کل کشور و برای شهر مفید است.

نورصالحی گفت: در حال حاضر دومین نمایشگاه فن نما در حال برگزاری است که امیدوارم این روند بدون توقف ادامه پیدا کند و در کشور شاهد برگزاری مشابه چنین نمایشگاه‌هایی باشیم.

وی با بیان اینکه رسالت خود می‌دانیم که هر سال قوی‌تر و با حجم بیشتر از این نمایشگاه‌ها بهره‌برداری کنیم ادامه داد: امیدوارم بستری فراهم شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند تلاش و فعالیت‌های خود را عرضه کنند، فعال‌تر شوند، منابع مالی آن‌ها تأمین شود و از طرفی شهرداری، مدیریت شهری و تمام دستگاه‌ها بتوانند از این ظرفیت، توانمندی و خلاقیت استفاده و نیازها و مشکلات خود را رفع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند، به‌طوری که در شورای اسلامی شهر مصوبات متعددی در قالب حمایت از این شرکت‌ها و خرید محصولات دانش‌بنیان داشته‌ایم.

نورصالحی گفت: نمایشگاه فن نما نشان می‌دهد که در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان چقدر در زمینه حمایت از دانش‌بنیان‌ها اهتمام وجود دارد و در این راستا میلیاردها تومان در زمینه خرید محصولات دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: این نمایشگاه در واقع یک منفعت دوطرفه است که مدیریت شهری اصفهان و شرکت‌ها از این فرصت‌ها بهره می‌برند.

کد خبر 796827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.