حکام اسلام گول لبخند دشمن را نخورند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: دشمن در امور سرزمین‌های اسلامی دخالت و فضای نفرت‌انگیز بین ملل مسلمان ایجاد می‌کند، اما امیدواریم که حکام مسلمان بیدار شوند و متوجه شوند دوست آن‌ها انگلیس، امریکا و اسرائیل نیست و گول لبخند آن‌ها را نخورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی صبح امروز _ پنجشنبه دوازدهم مهر_ در یادواره شهدای غریب اسارت، اظهار کرد: منشأ همه مشکلات که امروز جهان اسلام با آن درگیر است، دشمنانی هستند که از فرسنگ‌ها دورتر به این منطقه آمده‌اند و باعث فتنه‌گری در این منطقه می‌شوند.

وی با بیان این‌که بسیاری از افتخارات جهان اسلام را مرهون جنوب لبنان هستیم، افزود: همین دشمن برای اشتغال قسمتی از خاک اسلام به دست صهیونیست‌ها توطئه و فریب را در دستور کار قرار داد و هر ندای آزادی را سرکوب و به خاک و خون می‌کشاند، اما هم‌اکنون با یک مقاومت و پایداری محکمی مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه اختلاف بین ملت‌های مسلمان یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان اسلام است، تصریح کرد: اختلاف بین ملیت‌های مسلمان از جمله ایران و عراق در جریان هشت سال دفاع مقدس موجب پرپر شدن هزاران جوان دسته گل از دو ملت شد که چه بسیار از اینها شیعه و مسلمان بودند، این آتش فتنه‌ای بود که دشمنان دخالت‌گر در منطقه شعله‌ور کردند، اما اکنون شما شاهد فضای اربعین و وحدت دولت هستید.

حجت‌الاسلام فاطمی گفت: دشمن در امور سرزمین‌های اسلامی دخالت و فضای نفرت‌انگیز بین ملل مسلمان ایجاد می‌کنند اما امیدواریم که حکام مسلمان بیدار شوند و متوجه شوند دوست آن‌ها انگلیس، آمریکا و اسرائیل نیست و گول لبخند آن‌ها را نخورند.

کد خبر 796759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.