مشکلات مجموعه فرهنگی شاهنامه رفع می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور تأمین آسایش و رفاه شهروندان ورودی مجموعه‌های فرهنگی «شاهنامه» و «شوق زندگی» مجزا و مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در این باره رفع می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری بخشی از مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در منطقه ۷ با کاربری اداری به‌عنوان دادسرا اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی در مکان بزرگی در سه طبقه با هزار متر ساخت واقع شده است و سه طبقه ۷۰۰ متری در حال بهره‌برداری دارد.

وی افزود: با انجام بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که دو طبقه برای انجام برنامه‌های لازم جهت شهروندان کافی است، از این‌رو طی توافقی مقرر شد یکی از طبقات در اختیار دادستانی قرار گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جمع‌بندی شهردار و دادستان اصفهان این بود که از یک طبقه مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در حوزه اجتماعی برای کودکان در معرض آسیب کار استفاده کنیم، تصریح کرد: گلایه شهروندان تا حدی درست است، زیرا یکی از بخش‌های دادستانی به این مکان منتقل شده است، البته بخش مربوط به کودکان، مقداری با ماهیتی که در نظر ما بود، فاصله دارد.

سلطان‌آقایی گفت: همانطور که شهردار اصفهان نیز درباره این موضوع اشاره کرده است، آنچه در یک کار مشترک با دادگستری اصفهان تعریف شد، ایده‌ای تحت عنوان مجموعه فرهنگی شوق زندگی بود؛ با توجه به اینکه ان‌جی‌اوهای زیادی در شهر داریم که مکانی برای استقرار ندارند، از این‌رو طی تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه قضائی، استفاده از یکی از طبقات مجموعه شاهنامه به‌عنوان مجموعه حمایتی از کودکان شهر، با استقرار ان‌جی‌اوها و دستگاه‌های مربوطه بود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند بخشی از مجموعه هنوز بهره‌برداری نشده است، اما برای جلوگیری از تداخل مخاطبان مجموعه فرهنگی شوق زندگی و فرهنگسرا، ورودی‌های این دو بخش را مجزا می‌کنیم.

کد خبر 796730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.