اصفهان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این کلان‌شهر را می‌توان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی کرد و این عنوان در سال‌های اخیر تثبیت شده است.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان را می‌توان پایتخت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی کرد و این عنوان در سال‌های اخیر تثبیت شده است.

وی افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان که هر سال در اصفهان برگزار می‌شود، فضای بسیار خوبی را برای شهروندان و شهر ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مسئولان پایتخت و دیگر مسئولان نیز اذعان دارند که تنها شهری که می‌تواند این جشنواره را به بهترین نحو برگزار کند و موجب رضایت عوامل برگزاری جشنواره، مردم و حتی مخاطبان بین‌المللی شود، اصفهان است.

فلاح گفت: سال جاری به دلیل شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان با محدودیت‌هایی در برگزاری این جشنواره مواجه هستیم، از این‌رو برنامه‌ها و مراسم شاد و کاروان‌های شهری و محلی را به‌دلیل این اندوه و احترام به این رویداد نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره در سطح سینماها همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم که همچون سال‌های گذشته یک جشنواره خوب و بین‌المللی را در این کلان‌شهر برگزار کنیم.

کد خبر 796729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.