شهرآورد شمالی‌ها در هفته هفتم

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا _جمعه سیزدهم مهر _ آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه _پانزدهم مهر_ ادامه‌دار خواهد بود.

مس رفسنجان _ شمس آذر قزوین

در نخستین تقابل هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین فردا از ساعت ۱۸ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد، شاگردان سعید دقیقی در شش هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود نشده‌اند و با سه تساوی و سه شکست به عنوان یک تیم سه امتیازی جایگاه پانزدهم جدول را از آن خود کرده‌اند.

مس رفسنجان وضعیتی بهتر از رقیب خود ندارد و هفته‌های گذشته لیگ برتر یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست را به دست آورده است که موجب شده است این تیم با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول حضور داشته باشد.

نساجی مازندران _ ملوان

در دومین دیدار هفته هفتم لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و ملوان فردا _جمعه سیزدهم مهر_ از ساعت ۱۸:۱۵ با یکدیگر بازی خواهند کرد، شهرآورد شمال به نوعی جنگ بالا و پایین‌نشینان لیگ برتر است و از همین‌رو می‌تواند جذابیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد.

نساجی در شرایطی آماده جدال با رقیب خود خواهد شد که در هفته‌های گذشته موفق به کسب سه تساوی و سه شکست شده است و در حال حاضر نیز با سه امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.

ملوان، عملکردی متفاوت از دیگر نماینده شمال ارائه داده است و در حال حاضر حضور در جمع مدعیان لیگ برتر را تجربه می‌کند، شاگردان زارع در شش هفته گذشته با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و جایگاه دوم جدول را از آن خود کرده است.

خیبر خرم‌آباد _ گل‌گهر سیرجان

در دیگر جدال روز اول از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان فردا _جمعه سیزدهم مهر_ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خیبر در شرایطی آماده این جدال خواهد شد که در شش بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی به دست آورده است و با دو تساوی و سه شکست به عنوان تیمی پنج امتیازی در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

گل‌گهر سیرجان نیز در هفته‌های گذشته لیگ برتر با دو پیروزی، دو تساوی، یک شکست و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با هشت امتیاز در جایگاه ششم جدول حضور دارد.

شهرآورد شمالی‌ها در هفته هفتم

ذوب‌آهن _ آلومینیوم اراک

در آخرین تقابل روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت، جدال دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که سبزپوشان اصفهان در جدال‌های گذشته خود عملکردی قابل قبول ارائه داده‌اند، شاگردان ربیعی با یک پیروزی، چهار تساوی و یک شکست موفق به کسب هفت امتیاز شده‌اند و در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول به سر می‌برند.

نماینده اراک نیز در تقابل‌های پیشین خود با یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست موفق به کسب شش امتیاز شده و در جایگاه دهم جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.

پرسپولیس _ چادرملو اردکان

در نخستین تقابل از روز دوم رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و چادرملوی اردکان روز شنبه، چهاردهم مهر از ساعت ۱۷ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

قرمزپوشان پایتخت به‌تازگی رقابت‌های آسیایی خود را پشت سر گذاشته‌اند و پس از ناکامی در این تورنمنت با هدف بهبود وضعیت خود در لیگ برتر به مصاف رقیب یزدی خود خواهند رفت.

شاگردان گاریدو در هفته‌های گذشته با سه پیروزی و دو تساوی موفق به کسب ۱۱ امتیاز و حضور در جایگاه چهارم جدول حضور دارد، چادرملوی اردکان نیز در شش هفته گذشته با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست موفق به کسب هشت امتیاز و حضور در جایگاه هفتم جدول مسابقات شده است.

استقلال خوزستان _ سپاهان

در دیگر جدال روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان روز شنبه، چهاردهم مهر از ساعت ۱۹ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نماینده خوزستان به عنوان میزبان این تقابل در هفته‌های گذشته با یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست موفق به کسب شش امتیاز شده و جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

سپاهان نیز در شش بازی گذشته خود با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست به عنوان تیمی ۱۳ امتیازی جایگاه سوم جدول مسابقات را در اختیار گرفته است.

شهرآورد شمالی‌ها در هفته هفتم

هوادار _ استقلال

در آخرین بازی از روز دوم مسابقات هفته هفتم لیگ برتر دو تیم هوادار و استقلال روز شنبه، چهاردهم مهر از ساعت ۲۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

هوادار در شرایطی آماده حضور در شهرآورد کوچک تهران می‌شود که در شش هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است و با سه تساوی و سه شکست به عنوان تیمی سه امتیازی در قعر جدول مسابقات حضور دارد.

استقلال که شرایط متفاوتی را در این فصل تجربه می‌کند در هفته‌های گذشته با هدایت جواد نکونام موفق به کسب یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست شده است و در حال حاضر با پنج امتیاز در جایگاه ۱۱ جدول حضور دارد و حالا باید دید آبی‌های پایتخت با تفکرات سهراب بختیاری‌زاده چه نتیجه‌ای از این بازی کسب خواهند کرد.

تراکتور _ فولاد

در آخرین تقابل هفته هفتم لیگ برتر دو تیم تراکتور و فولاد روز یکشنبه، پانزدهم مهر از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت، تراکتور با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست در هفته‌های گذشته موفق به کسب ۱۳ امتیاز و حضور در جایگاه نخست جدول مسابقات شده است، فولاد نیز با سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست و در مجموع با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

شهرآورد شمالی‌ها در هفته هفتم

کد خبر 796651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.