ارائه سامانه «اصفهان من» در نمایشگاه فن‌نما

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: این سامانه درگاه ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان است که از دو طریق وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: «اصفهان من» درگاه ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان است که از دو طریق وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: نشانی وب‌سایت my.isfahan.ir است و از این طریق نیز امکان نصب نسخه اندروید اپ وجود دارد، همچنین برای افرادی که می‌خواهند از این اپ به صورت وب استفاده کنند، نشانی app.isfahan.ir پیش‌بینی شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: جامعه مخاطبان اپ اصفهان من، شش دسته شامل شهروندان، ارباب‌رجوع‌هایی که قرار است خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند، گردشگران، پیمانکاران، سازمان‌های شهری و کارکنان شهرداری پیش‌بینی شده‌اند.

فردانی ادامه داد: از جمله خدمات شاخصی که در اپ اصفهان من در اختیار این شش دسته قرار می‌گیرد، خدمات مربوط به حمل‌ونقل و خرید بلیت اتوبوس است که امکان استفاده از نقشه شهر وجود دارد و روی نقشه امکانات مختلفی از جمله جانمایی اماکن مختلف را در اختیار مردم قرار داده است، همچنین پیش‌بینی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها روی نقشه در اختیار قرار گرفته و نقشه خطوط اتوبوس‌ها و مسیریابی با خودرو یا به صورت پیاده، موتورسیکلت و دوچرخه، همچنین حمل‌ونقل همگانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از دیگر خدمات این اپ، ثبت درخواست‌های ۱۳۷ به صورت اینترنتی بوده که از طریق مرکز تماس در سامانه قابل استفاده است، ادامه داد: خدمات کلی شهرداری اصفهان در شش گروه شامل زندگی در شهر، کسب‌وکار و مشاغل، مدیریت و من، حمل‌ونقل، ساخت‌وساز، آموزش و فرهنگ و محیط زیست و ایمنی اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: از جمله خدمات شهرداری دریافت مجوز تابلوی اصناف، دریافت مجوز مراسم و موکب‌ها در سطح شهر و امکان ارائه پیشنهادهای شهروندی از طریق این اپلیکیشن است.

فردانی گفت: در صورتی که از خدمات سامانه اصفهان من استفاده شود، امتیازاتی به شهروندان در قسمت باشگاه شهروندی داده می‌شود و آن‌ها می‌توانند از طرح‌ها و جوایزی که در این اپ پیش‌بینی شده، استفاده کنند، همچنین اطلاع از رویدادهایی که در سطح شهر برگزار می‌شود و جانمایی و مسیریابی آن‌ها از طریق این اپ قابل دریافت است.

کد خبر 796611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.