هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در درگیری‌ با نیروهای حزب‌الله

هشت نظامی صهیونیست در درگیری‌ با نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در روز چهارشنبه به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی لبنان روز چهارشنبه در ۲۷ عملیات اهداف مختلف رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

این عملیات‌ها از هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیست نشین، پایگاه‌های نظامی، نیروهای زرهی و پیاده و شلیک به سمت بالگرد با استفاده از سلاح‌های مختلف را شامل شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت هشت نظامی خود در درگیری با نیروهای حزب‌الله در مرز فلسطین اشغالی طی درگیری‌های امروز (چهارشنبه) اذعان کرد.

روزنامه یدیعوت آحارنوت، نوشت: منطقه‌ای که امروز ۳۶ نظامی اسرائیلی در آن کشته و زخمی شدند، پیشتر ۶۵۰ نوبت توسط اسرائیل بمباران شده بود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که از صبح امروز (چهارشنبه) تاکنون بیش از ۲۵۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

این شبکه همچنین با اشاره به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست اعلام کرد که ده‌ها نیروی حزب الله به نظامیان ارتش حمله و آنها را غافلگیر کرده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی از قطع برق شماری از شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین براثر شلیک‌های حزب الله خبر داد.

این شبکه اعلام کرد که پس از تصمیم شهرک‌های هواپیمایی مبنی بر لغو پروازهای خود، صدها مسافر در فرودگاه بن گوریون سرگردان شده‌اند.

کد خبر 796583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.