حس تعلق‌پذیری به شهر با مشارکت شهروندان افزایش پیدا می‌کند

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مولدسازی دارایی‌های شهرِ در اختیار شهرداری از ظرفیت‌های ویژه مشارکت شهروندان در توسعه پایدار شهر است و این مشارکت بی‌شک به رونق اقتصاد شهری و پویایی جامعه کمک خواهد کرد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت‌های مشارکتی منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بعضی مناطق شهرداری این کلان‌شهر به‌لحاظ منطقه جغرافیایی و قرارگیری، دارای ظرفیت‌های ویژه با ارزش افزوده بالاتری نسبت به دیگر مناطق هستند و این ظرفیت‌ها چنانچه در قالب فرصت سرمایه‌گذاری مطرح شود، با استقبال و مشارکت بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری مواجه خواهد بود، چراکه سرمایه‌گذار توجیه اقتصادی لازم را دارد و از منظر دیگر مورد اقبال و توجه شهروندان است.

وی از پروژه مشارکتی تجاری، اداری و پارکینگ عمومی مجموعه اداری امیرکبیر به‌عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های مشارکتی ارزشمند منطقه ۴ در مرکز اداری شهر اصفهان یاد کرد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۹۶ متر مربع و با زیربنای کل ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی در مرحله پایان کار است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی تجاری، اداری و پارکینگ عمومی مجموعه اداری امیرکبیر دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین (از طبقه منفی یک تا منفی چهار) با ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو به‌صورت هم‌زمان و حدود ۱۱۰۰ خودرو به‌صورت گردشی در یک شیفت کاری روزانه است.

حیدری با اشاره به دیگر پروژه‌های مشارکتی منطقه ۴ شهرداری این کلان‌شهر تصریح کرد: مجموعه تجاری، اداری بلوار گل‌ها، مجموعه مسکونی خیابان داروسازی، عمارت فرهنگی، تفریحی تالار آئینه، مجموعه اداری صیاد و مجموعه مسکونی مهران از دیگر پروژه‌های مشارکتی در دست اقدام این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی‌های شهرِ در اختیار شهرداری از ظرفیت‌های ویژه مشارکت شهروندان در توسعه پایدار شهر است و این مشارکت بدون شک به رونق اقتصاد شهری و پویایی جامعه کمک خواهد کرد.

کد خبر 796571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.