لزوم ارتقای زمینه‌های نظارت هوشمند در ترافیک شهر اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شرایط شبکه معابر شهری اصفهان از منظر یک کلان‌شهر دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد است و ارتقای زمینه‌های نظارت هوشمند می‌تواند در مدیریت ترافیک موثر و کارآمد باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت در جلسه مشترک با رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: با همدلی وحدت رویه و هم‌آوایی می‌توان پیام مطلوبی در عرصه حمل‌ونقل و ترافیک کشور صادر کرد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی، ریلی و برقی‌سازی و آرام و ایمن‌سازی به همراه نگرش همراه‌سازی شهروندان که به‌دنبال آن مباحث فرهنگ‌سازی خواهد بود، از عوامل بهبود عبور و مرور و ارتقای ایمنی ترافیک اصفهان است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها و نهادها در امر آموزش و فرهنگ ترافیک الزامی و مؤثر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تعهدات سایر نهادها و دستگاه‌ها در عرصه حمل‌ونقل و ترافیک نیز باید اجرایی شود، تصریح کرد: همراهی مردم، شأنیت و احترام به تابلوهای راهنمایی و رانندگی مباحث فرهنگی و اقدامات عملکردی پلیس راهور می‌تواند یک گام بلند برای شهری که شایسته بهترین‌ها است را رقم بزند.

ساکت ادامه داد: شرایط شبکه معابر شهری اصفهان از منظر یک کلان‌شهر دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد است و ارتقای زمینه‌های نظارت هوشمند می‌تواند در مدیریت ترافیک مؤثر و کارآمد باشد.

لزوم ارتقای زمینه‌های نظارت هوشمند در ترافیک شهر اصفهان

لزوم استفاده از هوش مصنوعی برای پیش برد اهداف پلیس راهور

سرهنگ علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر اهمیت همراهی و همدلی شهروندان برای اجرای اقدامات پلیس راهور اظهار کرد: ارتقای بهره‌وری از طریق تجهیزات هوشمند و استفاده از هوش مصنوعی در راستای رسیدن به اهداف اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد خبر 796492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.