۳۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن همدان در حال ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجرا است و هم‌اینک تعداد واحدهای در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان مجید صالحی امیر امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال آینده ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: پروژه ۱۲۰ واحدی شهرک بهشتی نخستین طرحی بود که در قالب طرح نهضت ملی مسکن عملیات ساخت آن آغاز شد و به بهره برداری رسیده و واحدهای آن تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: پروژه ۶۹۰ واحدی شهرک شهید بهشتی نیز هم‌اینک نزدیک به ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن به سرعت پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌کنیم طی ۲ ماه آینده به عنوان دومین پروژه طرح نهضت ملی مسکن همدان و سومین پروژه استان تحویل متقاضیان شود.

صالحی امیر اضافه کرد: از متقاضیان تقاضا داریم تا آورده خود را تأمین کنند تا اهداف پروژه را به موقع پیش ببریم و اسکان در منطقه سریع‌تر محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان تقاضا داریم به موازات کار فیزیکی پروژه کار خود را با جدیت پیگیری و دنبال کنند.

کد خبر 796471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.