نقدعلی: همه اماکن اسرائیل در تیررس ماست

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: حمله شب گذشته حمله‌ای بجا بود و با این پاسخ حساب کار دست رژیم صهیونیستی آمد و حتی پاسخی عملی و دندان‌شکن به کسانی بود که خودکم‌بینی و خودکم‌پنداری داشتند و قدرت و توان داخلی ما را کم می‌دیدند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب اراضی اشغالی اظهار کرد: قرآن کریم می‌فرماید «ان تنصروا الله ینصرکم» و در همین رابطه تجربه ۴۵ ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر جا ما به نصرت خدا اعتماد کردیم و پا به میدان گذاشتیم، خداوند متعال هم ما را پیروز کرد.

وی افزود: زمانی که ما حتی یک سیم خاردار را نمی‌توانستیم تولید کنیم و حتی یک اسلحه کلاشینکف نداشتیم، خداوند متعال ما را نصرت داد و در مقابل لشکر دنیا که در مقابل ما ایستاده بود، پیروز کرد و امروز هم به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های طهرانی‌مقدم‌ها و سلیمانی‌ها، نه‌فقط ایران بلکه در جای‌جای منطقه کلونی‌ها و مجموعه‌هایی از جبهه مقاومت حضور فعال دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: حمله شب گذشته حمله‌ای بجا بود و با این پاسخ حساب کار دست رژیم صهیونیستی آمد و حتی پاسخی عملی و دندان‌شکن به کسانی بود که خودکم‌بینی و خودکم‌پنداری داشتند و قدرت و توان داخلی ما را کم می‌دیدند؛ این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی امروز بسیار قدرتمند است و این پیام به کل دنیا مخابره شد.

وی در خصوص هرگونه واکنش احتمالی از سوی دشمن صهیونیستی یادآور شد: همان‌طور که فرماندهان نظامی ما و ستاد مشترک نیروهای مسلح و سپاه پاسداران اعلام کردند، اگر رژیم اشغالگر دچار خطای راهبردی شود، محدودیت‌ها برداشته می‌شود، به این معنا که شب گذشته هدف فقط اماکن نظامی و استراتژیک بود، اما اگر رژیم صهیونیستی خطای خود را تکرار کند این بار زیرساخت‌ها و همه محدودیت‌ها برداشته خواهد شد و دیگر اماکن هم در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام نقدعلی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای منطقه هم پیام قدرت ایران را دریافت کردند و همان‌گونه که سید حسن نصرالله گفت رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

کد خبر 796335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.