آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از امروز چهارشنبه تا شنبه چهاردهم مهر سال‌جاری خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: از ظهر امروز تردد موتور سیکلت تا ساعت هفت صبح شنبه، چهاردهم مهر از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان به مشهد و بالعکس به غیر از تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد وسیله نقلیه سبک در جاده چالوس از ساعت ۱۴:۰۰ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت تهران، مسیر شمال به جنوب به صورت کامل و از ساعت ۱۷:۰۰ از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس یک‌طرفه اعمال می‌شود، افزود: از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام پیدا کرده است و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود و در روز جمعه سیزدهم مهر ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران به شمال و به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در ادامه این اعمال محدودیت از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد بصورت کامل و از ساعت ۱۷:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران مسیر شمال به جنوب یکطرفه اعمال می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۲۳:۰۰۰ نیز طرح اتمام پیدا می‌کند و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود که در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

جهان‌تاب تردد در محور هراز و سایر محورهای استان را از ممنوعیت انواع تریلر خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه سیزدهم مهر سال‌جاری به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در محور چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج به چالوس و بالعکس ممنوع است، افزود: همچنین در محور هراز تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز چهارشنبه، همچنین از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم از محور هراز ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: در این روزها تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

کد خبر 796319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.