احداث و اصلاح لوکس نوری در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: پروژه اصلاح لوکس نوری محوطه بازی بوستان‌های سعدی (جنب پل مارنان)، خبازان و ملت ۲ انجام شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث روشنایی در معابر و پارک‌ها بیشترین تأثیرگذاری را در حوزه حفاظتی و امنیتی و جلوگیری از ناامنی دارد.

وی افزود: پروژه اصلاح لوکس نوری محوطه بازی بوستان‌های سعدی (جنب پل مارنان)، خبازان و ملت ۲ با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با ۲۶ عدد پایه روشنایی ۳ متری پارکی با چراغ ال‌ای‌دی ۳۵ وات تک نور با توجه به راندمان بالا و پخش نور متقارن یک‌نواخت جهت روشنایی معابر نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ این پروژه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این محله بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب اصلاح لوکس نوری محوطه بازی بوستان مرکزی سپاهان شهر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان با ۲۷ پایه روشنایی ۳ متری پارکی به همراه چراغ‌های LED تک نور در حال اجرا است .

احداث و اصلاح لوکس نوری در منطقه ۵ اصفهان

کارگر با بیان اینکه احداث شبکه روشنایی بوستان سعدی - فاز یک با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان با ۴۰ پایه روشنایی در حال اجرا است، ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب اصلاح لوکس نوری محوطه ورزشی بانوان، پشت باشگاه خبرنگاران با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان با ۲۶ پایه روشنایی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۵۷ دستگاه تصفیه هوای پلاسمایی و ازن ژنراتور سقفی در سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه نصب شد، این دستگاه‌ها با تولید پلاسما و ازن و رهاسازی آن در محیط، قادر هستند هرگونه بو و آلودگی میکروبی را از بین ببرند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: امیدوارم با اجرای این طرح علاوه بر افزایش راندمان در روشنایی معابر و کاهش مصرف سالانه انرژی برق شاهد نور مناسب‌تر و دلنشین‌تری در سطح شهر باشیم.

کد خبر 796232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.