۲۰۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد/ آمادگی داریم پاسخ‌های محکمی بدهیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب ۲۰۰ فروند موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تصاویر لحظه اعلام رمز عملیات «وعده صادق ۲» توسط سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران منتشر شد؛ این عملیات با حضور جمعی از مقامات ارشد سپاه از جمله سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، و سردار سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاطت اطلاعات سپاه نیز حضور داشتند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اعلام یا رسول‌الله (ص) به‌عنوان رمز عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق -۲» در گفت‌وگو با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اظهار کرد: به فضل الهی ۲۰۰ فروند موشکی که شلیک شد موفق بود و همه این‌هایی که از جانب رژیم بافته شده بود بر هم ریخت.

وی افزود: ما مراقب هستیم و باز هم آمادگی داریم پاسخ‌های محکمی دهیم، همچنین پدافندهای ما هم به اذن الله آماده هستند.

گفتنی است، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «علی‌رغم اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.»

کد خبر 796190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.