قیمت گوشی s25 اولترا + مشخصات و دوربین Galaxy S25 Ultra

سامسونگ S25 Ultra به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت با اینکه هنوز به طور رسمی معرفی نشده، در بازار موبایل توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شایعات مختلف خبر از نزدیک شدن به زمان رونمایی محبوب‌ترین کهکشانی‌ها را می‌دهند.

S25 Ultra کی میاد؟

مطابق با رسم هر سال، سامسونگ رویداد بزرگ خود را به معرفی سری ۲۵ پرچم‌داران خود اختصاص خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود که محبوب‌ترین مدل آن، گوشی S25 Ultra خواهد بود.

سری ۲۴ در ژانویه رونمایی شد، بنابراین تا تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۵ چند ماهی فاصله داریم و به همین دلیل هم سامسونگ تاریخ عرضه رسمی این سری را هنوز اعلام نکرده است.

تاریخ عرضه s25 ultra

گلکسی S25 اولترا احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد. معمولاً سری‌های پرچم‌دار خود را در ابتدای سال عرضه می‌کند و انتظار می‌رود که این گوشی نیز در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۵ رونمایی شود. پس از معرفی رسمی، معمولاً حدود دو هفته بعد گوشی‌ها به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت گوشی s25 اولترا

با وجود اینکه زمان زیادی از عرضه پرچمدار سری ۲۴ سامسونگ نمی‌گذرد، این غول کره‌ای تکنولوژی شروع به کار بر روی پرچمدار بعدی خود کرده است و شایعاتی از اس ۲۵ اولترا در حال ظهور است. ما در حال حاضر اطلاعات کافی از زمان عرضه پرچمدار سال آینده یا مقایسه آن با بهترین مدل‌های فعلی سامسونگ نداریم، اما هر آنچه از اخبار غیر رسمی منتشر شده را تا زمان عرضه‌ی این گوشی در این صفحه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انتظار داریم که S25 Ultra قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلار برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۴۱۹.۹۹ دلار برای حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶۵۹.۹۹ دلار برای حافظه ۱ ترابایتی داشته باشد.

مشخصات S25 Ultra از نظر نرم افزار

قبل از رونمایی از S25 Ultra اندروید ۱۵ عرضه خواهد شد، زیرا در حال حاضر در دومین پیش‌نمایش توسعه دهندگان برای انتشار این نرم افزار هستیم. ما تصور می‌کنیم که Samsung Galaxy S25 Ultra همان هفت سال پشتیبانی نرم افزاری که نسل قبلی دریافت می‌کند را ارائه دهد.

یکی دیگر از انتظارات ما این است که این گوشی ویژگی‌های گلکسی AI بیشتری را مشابه آنچه که در سری قبلی معرفی شد را اضافه کند. هیچ صحبتی در مورد اینکه این ویژگی‌ها چه خواهند بود یا اینکه برخی از آنها انحصاراً برای نسخه Ultra در نظر گرفته شده است وجود ندارد.

قیمت گوشی s25 اولترا + مشخصات و دوربین Galaxy S25 Ultra

s25 ultra مشخصات

احتمالاً صفحه نمایش گلکسی S25 Ultra به ۶.۹ اینچ نزدیک می‌شود که نسبت به نمایشگر ۶.۸ اینچی سری قبلی، اختلاف ناچیزی شمرده می‌شود. اخیراً، سازندگان گوشی موبایل سعی کرده‌اند با افزایش حداکثر روشنایی نمایشگر گوشی‌های خود، با یکدیگر رقابت کنند. سامسونگ هم در این بازی اوج روشنایی نسل قبلی را به ۲۶۰۰ نیت (۱۷۵۰ نیتی در نسل قبل) رساند. تعجب نخواهیم کرد که ببینیم گلکسی S25 اولترا بهترین مشخصات را یدک بکشد.

باتری گلکسی S25 اولترا

در مورد عمر باتری، ما مطمئن نیستیم که سامسونگ چگونه می‌تواند باتری بزرگ‌تری نسبت به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی سامسونگ S25 Ultra در اختیار بگیرد. از آنجایی که آن دستگاه در لیست بهترین عمر باتری گوشی با نتیجه ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه در تست باتری، نگرانی از بابت عمر باتری گوشی اس ۲۵ اولترا وجود ندارد. با این حال، اخبار نشان می‌دهد که همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی نیز وجود خواهد داشت.

دوربین سامسونگ S25 Ultra

دوربین‌ها ویژگی مرکزی مدل Ultra را تشکیل می‌دهند، زیرا این گوشی مورد علاقه سامسونگ با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه ویژگی زوم فضایی ۱۰۰ مگاپیکسلی همراه است. ما انتظار داریم در سال آینده نوعی ارتقا در این تنظیمات را شاهد باشیم.

قیمت گوشی s25 اولترا + مشخصات و دوربین Galaxy S25 Ultra

مقایسه S25 Ultra با S24 Ultra

  • اندازه نمایشگر

گلکسی S25 اولترا دارای نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۹ اینچی است که در مقایسه با ۶.۸ اینچ S24 اولترا، فضای بیشتری فراهم می‌کند.

  • نرخ تازه‌سازی

نرخ تازه‌سازی نیز از ۱۲۰ هرتز در S24 اولترا به ۱۴۴ هرتز در S25 اولترا افزایش یافته است که باعث افزایش روانی تصاویر و عملکرد بهتر در بازی‌ها می‌شود.

  • رزولوشن

رزولوشن نمایشگر در S25 اولترا به ۱۸۰۰ در ۳۴۴۰ پیکسل افزایش یافته که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل در S24 اولترا بیشتر است.

  • روشنایی

حداکثر روشنایی نیز در S25 اولترا به ۲۶۰۰ نیت رسیده که به معنای نمایش بهتر تصاویر در نور زیاد است. در گوشی S24 اولترا نیز تقریباً همین عدد وجود دارد.

فناوری نمایشگر

هر دو مدل از فناوری AMOLED بهره می‌برند، اما S25 اولترا با Dynamic AMOLED 2X پیشرفته‌تر و با پشتیبانی از طیف رنگی گسترده‌تر و HDR بهبود یافته عرضه می‌شود، که تصاویر را با وضوح و جزئیات بهتری نمایش می‌دهد.

این بهبودها باعث می‌شود که نمایشگر S25 اولترا یکی از بهترین‌ها در بازار باشد، به خصوص برای کاربران حرفه‌ای که کیفیت تصویر و روانی عملکرد برایشان اهمیت دارد.

کد خبر 796127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.