حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از دقایقی پیش حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

بیانیه سپاه پاسداران

امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران

لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری دربرابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

هم اکنون خوشحالی مردم در میدان فلسطین تهران در پی پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی

هم اکنون خوشحالی مردم در میدان فلسطین تهران در پی پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی

اصابت موشک به عسقلان

جلسه زیرزمینی کابینه صهیونیستی

آکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی: کابینه امنیتی اضطراری اسرائیل در یک زیرزمین دولتی در نزدیکی بیت المقدس جلسه‌ای برگزار کرده است.

اصابت چند موشک به شمال تل‌آویو

منابع اسرائیلی خبر دادند که در پی حملات موشکی ایران، چند موشک به شمال تل‌آویو اصابت کرده است. این منابع همچنین گفتند که دومین دور از شلیک موشک‌های ایران به فلسطین اشغالی آغاز شده است.

بیانیه بایدن قبل از آغاز حمله موشکی ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در ایکس نوشت: «امروز صبح من و معاون رئیس‌جمهورمان با تیم امنیت ملی برای رایزنی درباره برنامه ایران جهت شلیک موشک‌های بالیستیک علیه اسرائیل تشکیل جلسه دادیم. درباره اینکه ایالات متحده چطور آماده دفاع از اسرائیل در برابر این حملات است و همچنین محافظت از نیروهای آمریکایی گفت‌وگو کردیم.»

الجزیره: تلاش برای رهگیری موشک‌های ایرانی از پایگاه عین الاسد

شبکه الجزیره به نقل از منبعی امنیتی گزارش داد که پدافند هوایی آمریکا از پایگاه عین الاسد تلاش کرده تا موشک‌های ایران را رهگیری کند.

پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی در هم کوبیده شد

انصارالله یمن عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل را تبریک گفت

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن شامگاه سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

انصارالله تأکید کرد بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی و مقابله با آن، تنها راه مهار آن و جلوگیری از گسترش جنایات آن علیه ملت فلسطین لبنان و سایر کشورهای منطقه است.‌

کمک انگلیس به رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌های ایران

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که احتمالاً در عملیات بین المللی به رهبری آمریکا برای کمک به دفاع از اسرائیل برابر حمله موشکی ایران شرکت خواهد کرد.

مقاومت عراق: اگر آمریکا علیه ایران وارد عمل شود پایگاه‌هایش را هدف قرار می‌دهیم

هیئت هماهنگی مقاومت عراق شامگاه امروز سه‌شنبه به آمریکا هشدار داد که اگر آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، دست به اقدام خصمانه بزنند یا اینکه دشمن صهیونیستی از حریم هوایی عراق برای حمله به خاک ایران استفاده کند، ما نیز تمامی پایگاه‌ها و منافع آمریکا را در عراق و منطقه هدف قرار خواهیم داد.

لحظه اصابت موشک‌های هایپرسونیک ایران به فرودگاه اللد در فلسطین اشغالی

جنبش حماس حمله موشکی ایران به رژیم‌صهیونیستی را تبریک گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای عملیات شلیک موشک توسط ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی را که در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها علیه دو ملت فلسطین و لبنانی بوده را تبریک می‌گوید.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد آمار دقیق موشک‌های شلیک شده از سوی ایران ۱۸۱ فروند موشک بالستیک است.

تکذیب اطلاعیه «شرایط جنگی» منتسب به نهادهای امنیتی

بنا بر اعلام منابع آگاه اطلاعیه‌های منتشر در فضای مجازی منتسب به نهادهای امنیتی که در آن به نحوی شرایط را جنگی نشان داده است جعلی و در راستای عملیات روانی معاندین است.

اطلاعیه سپاه پاسداران در مورد استفاده از موشک‌های هایپرسونیک فتاح برای اولین بار

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه دوم خود در پی حمله به رژیم صهیونیستی نوشت: سپاه برای اولین بار با موشک‌های هایپرسونیک فتاح رادار سپر دفاع موشکی هدایت کننده موشک‌های آرو ۲ و ۳ را منهدم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عملیات موشکی بزرگ به رژیم اسرائیل در دومین بیانیه خود اعلام کرد که سه پایگاه نظامی رژیم در اطراف تل‌آویو را هدف قرار دادیم.

نصر من الله و فتح قریب...

حساب دفتر رهبر انقلاب اسلامی همزمان با حملات موشکی سنگین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی توییت زیر را منتشر کرد.

مقر موساد منهدم شد

شبکه تلویزیونی النجبا عراق اعلام کرد: در حمله موشکی ایران مقر موساد که از آنجا برای ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصمیم گیری شد، به طور کامل منهدم شد.

فیلم زیر از اصابت موشک به منطقه هرتسلیا در شمال تل‌آویو که مقر موساد در آنجا قرار دارد منتشر شده است.

رئیس‌جمهور: این تنها گوشه‌ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید

حساب کاربری مسعود پزشکیان در توییتی در پی عملیات بزرگ سپاه پاسداران نوشت: ایران جنگ طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 796046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.